Urška Šefman Sojer postala finalistka za regijsko nagrado Business Woman Award

Kreativna vodja in solastnica ljubljanske verige kavarn in slaščičarn Zvezda je postala slovenska finalistka za regijsko nagrado za poslovne uspehe, ki jo podarja prestižna znamka Veuve Clicquot.
Fotografija: osebni arhiv
Odpri galerijo
osebni arhiv

Veuve Clicquot, prestižna francoska znamka šampanjca s sedežem v Reimsu, od leta 1972 podeljuje posebno nagrado uspešnim poslovnim ženskam po svetu – Business Woman Award. Lansko leto so jo prvič podelili v Srbiji, kjer so sodelovale kandidatke iz Hrvaške, Srbije in Črne gore, z letošnjim letom se omenjenim državam pridružuje tudi Slovenija.Petčlanska žirija je med petimi nominirankami izbrala ga. Šefman Sojer, saj po njihovem mnenju pooseblja duh znamke Veuve Clicquot, hkrati pa s svojim delom daje močan pečat slovenskemu prostoru.

Na pot Zvezde je stopila brez izkušenj v gostinstvu in brez formalnega znanja iz slaščičarstva. Temu primerno je bil začetek poti dokaj težek. "Prvih pet let smo bili na robu preživetja, kar je bila zame izjemna preizkušnja in zelo dobra šola, saj sem v tem času spoznala vse faze gostinskega dela. Tako sem se skozi lastne izkušnje učila, kaj gostinstvo pomeni v praksi, in predvsem, kaj pomeni voditi slaščičarstvo z vidika smernic, standardov in tehnologij. Sta pa bili moji ideja in vizija zelo jasni in mislim, da smo prav zaradi tega preživeli."

Sojer Šefman najde moč za premagovanje ovir v lastni pozitivni energiji in energiji svojih sodelavcev ter v vrednotah, ki jih le redko najdemo v poslovni literaturi. "Moč sem črpala v filozofiji, ki je bližje vzhodu kot zahodu, moč sem črpala v raziskovanju, raziskovanju sebe, svojih želja in svojih dejanj, posledic svojih dejanj in svojega odnosa do sveta. In to spoznanje je bila moja najboljša šola, ki mi jo je dala Zvezda." Urška Šefman Sojer se bo 29. novembra v Zagrebu potegovala za regijsko nagrado Veuve Clicquot Business Woman Award. 

Za posebno nagrado so se potegovale še štiri izjemne posameznice, ki so z lastnim znanjem, inovativnim pristopom, strastjo in pogumom pustile pečat na domačih in tujih tleh. To so:

  • Ana Lukner, podjetnica, inspiracijska predavateljica, ustanoviteljica in vodja Anine zvezdice, ki je z akcijami zbiranja hrane do sedaj pomagala že več kot 10.000 družinam v Sloveniji, zadnje leto tudi izvršna direktorica ABC pospeševalnika v San Joseju (Silicijeva dolina), Kalifornija, ZDA;
  • Jasna Triller, direktorica in lastnica podjetja IDentiks kartični sistemi ter dobitnica prestižne nagrade George Hayward Award, ki jo podeljuje Evropsko združenje trgovskih agentov (IUCAB);
  • Nika Zupanc, mednarodno priznana notranja oblikovalka, ki oblikuje za priznane in vplivne blagovne znamke in podjetja, oblikuje pa tudi izdelke pod lastnoimensko blagovno znamko, ter
  • Zlata Zavašnik, ustanoviteljica, lastnica in oblikovalka znamke SENS, najmočnejše blagovne znamke moških oblačil v Sloveniji; ustvarja jo že več kot 23 let.

 

Več iz te teme:

Več iz rubrike