Uporabniki ne zaupajo (več) platformam družbenih medijev
![Fotografija: https://www.delo.si](/media/images/20221003/1291755.2e16d0ba.fill-800x450.jpg)
V nadaljevanju preberite:
Že šesta ponovitev letne raziskave organizacije Insider Intelligence razkriva, da bi spletne velikane pomanjkanje zaupanja moralo resno skrbeti. Raziskava, ki je bila izvedena med majem in junijem letos med uporabniki, starimi med 18 in 75 leti, ugotavlja, da zaupanje v platforme družbenih medijev zadnja tri leta strmo pada. Najhujši kršitelj zaupanja je v očeh uporabnikov Facebook.
.Več iz rubrike
Ali so vaši zakladi na varnem?
Danes so informacije tisto zlato, ki ga je treba še posebej dobro zavarovati. Kako, boste lahko izvedeli septembra, na konferenci INFOSEK 2024.
Srbska Alta pay ovira NLB-jev prevzem Addika
Ponudba največje slovenske banke je za Avstrijce finančno atraktivna, a opozarjajo na visok prag uspešnosti.