Umrl ustanovitelj blagovne znamke Playboy Hugh Hefner
Umrl je naravne smrti na svojem domu na Beverly Hillsu v svojem znamenitem dvorcu Playboy, poroča francoska tiskovna agencija AFP. Na svojem računu na Twitterju se je Playboy od njega poslovil z njegovo fotografijo in citatom »Življenje je prekratko, da bi živel sanje nekoga drugega«.
Premik v odnosu do spolnosti
Hefner je z ustanovitvijo ikonske revije leta 1953 ustvaril blagovno znamko, ki je premikala meje javnosti v odnosu do spolnosti. Preživel je tako spolno revolucijo, za katero se je vztrajno boril, kot tudi številne lepotice, ki jih je razgalil na sredinskih straneh svoje revije. Prvo izdajo je krasil niz fotografij gole Marilyn Monroe, ki jih je Hefner kupil za 200 dolarjev. Originalno so bile posnete za koledar leta 1949.
Do 70. let preteklega stoletja je revija s kombiniranjem fotografij golih deklet, nasveti, kako ravnati z nasprotnim spolom, in intervjuji ter članki o aktualnem dogajanju dosegla naklado približno sedmih milijonov. Cveteli so tudi Playboyevi klubi, zlasti v ZDA pa tudi v tujini.
O Playboyu pa Hefner ni nikoli razmišljal kot o erotični reviji, je dejal v intervjuju za CNN leta 2002. »Vedno sem o njem razmišljal kot o reviji za življenjski slog, v kateri je spolnost pomembna sestavina,« je dejal.
American Icon and Playboy Founder, Hugh M. Hefner passed away today. He was 91. #RIPHef pic.twitter.com/tCLa2iNXa4
— Playboy (@Playboy) September 28, 2017
Več iz rubrike
Bližje Evropi, še bližje Balkanu
Analiza 20 letnega članstva v EU pokaže, da naša država ni izkoristila priložnosti, ki jih dajejo enotni evropski trg in evropske inštitucije.
Ob točnosti je nujna tudi povezljivost meritev
Uporabniki vse bolj pričakujejo, da bi sistemi različnih proizvajalcev postali interoperabilni, so prepričani v Dewesoftu.