Twitter prepovedal oglaševanje RT in Sputniku
Podjetje je v izjavi pojasnilo, da so sprejeli odločitev "kot del trajajoče obveze, da zaščitimo integriteto uporabnikove izkušnje na Twitterju".
Prepoved oglaševanja je sicer sledila vedno večjemu pritisku na Twitter in druga internetna podjetja, naj spravijo v red svoje platforme, ko je na dan prišlo, da so skupnosti z ruskim ozadjem skušale širiti lažne informacije in manipulirati javno mnenje pred lanskimi predsedniškimi volitvami v ZDA.
"Twitter se je odločil, da prepove oglaševanje vseh strani, ki so v lasti Russia Today (RT) in Sputnika, in da odločitev takoj stopi v veljavo," je sporočilo podjetje.
Priznali so, da so odločitev sprejeli v skladu z ugotovitvami, da sta oba medija v imenu ruske vlade skušala vplivati na ameriške predsedniške volitve. Tako RT kot Sputnik pa sta lahko še naprej uporabnika platforme v skladu s pravili Twitterja, so dodali.
Podjetje je še sporočilo, da bodo približno 1,9 milijona dolarjev, ki so jih dobili od obeh ruskih medijev od leta 2011, namenili "za podporo zunanjih preiskav o uporabi Twitterja v civilnih iniciativah in volitvah, med drugim o uporabi zlonamerne avtomatizacije in širjenja lažnih informacij".
Twitter se je namreč prejšnji mesec opravičil, ker je dovolil uporabo avtomatiziranih profilov za širjenje napačnih informacij med kampanjo. Avtomatizirane profile nadzorujejo računalniški programi oz. roboti.
RT je sicer lani za promocijo svojih tvitov o novicah porabil 274.100 dolarjev.
Odgovorna urednica RT Margarita Simonjan je Twitterjevo odločitev že označila za "zelo obžalujočo" in dejala, da bi lahko vodila v povračilne ukrepe proti ameriškim medijem. "Nikoli si nisem mislila, da je Twitter pod takšnim nadzorom ameriških obveščevalnih služb - zdi se kot teorija zarote," je dejala in dodala, da je Twitter očitno to tudi priznal.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese