Twitter prepovedal oglaševanje kriptovalut
Pod novimi pogoji bo prepovedano oglaševanje prvih ponudb žetonov, s katerimi so sicer mnogi startupi zbrali na milijarde dolarjev na nereguliranem trgu, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
"Vemo, da se takšne vsebine povezuje z zavajanjem, zato uvajamo številne ukrepe za preprečevanje takšnih načinov pridobivanja uporabnikov," so zapisali na Twitterju.
Po objavi Twitterja je kriptovaluta bitcoin izgubila osem odstotkov in zdrsnila na 7929 dolarja. Bitcoin je bil ob svojih začetkih leta 2009 vreden le nekaj dolarskih centov, konec lanskega leta pa se je povzpel na skoraj 20.000 dolarjev.
Bitcoin sicer tako kot ostale kriptovalute ni reguliran, kar pomeni, da nad njim ne bdi nobena centralna banka ali druga ustanova, niti ga ne podpira katera od držav.
Več iz rubrike
Bližje Evropi, še bližje Balkanu
Analiza 20 letnega članstva v EU pokaže, da naša država ni izkoristila priložnosti, ki jih dajejo enotni evropski trg in evropske inštitucije.
Ob točnosti je nujna tudi povezljivost meritev
Uporabniki vse bolj pričakujejo, da bi sistemi različnih proizvajalcev postali interoperabilni, so prepričani v Dewesoftu.