Twitter predstavil različico za območja s počasnim internetom

Twitter Lite bo po besedah Twitterjevega produktnega menedžerja Patricka Traughberja milijonom ljudi olajšal dostop do omrežja. Z novostjo ciljajo predvsem na uporabnike v azijsko-pacifiški regiji, Latinski Ameriki in Afriki, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Poteza je po ocenah analitikov del Twitterjevih prizadevanj za rast števila uporabnikov in uspešno konkuriranje na hitro naraščajočem trgu družbenih omrežij. V družbi želijo prav tako povečati dobiček.
Konec marca so sporočili tudi, da razmišljajo o uvedbi plačljivega naročniškega paketa, ki bi zahtevnejšim uporabnikom ponujal več orodij za uporabo omrežja za marketinške, novinarske in druge aktivnosti.
Twitter je imel konec lanskega leta okoli 319 milijonov mesečno dejavnih uporabnikov, kar je štiri odstotke več kot leta 2015.
Več iz rubrike
Dva tisoč novih na leto, sto tisoč v voznem parku
Posel težkih tovornjakov v Sloveniji obvladuje sedem ali osem znamk. Še vedno skoraj vsi dizelski, električnih letos deset.
Trajnost je odgovor tudi na nihanje cen energije
Povečal se je delež podjetij, ki merijo ogljični odtis, zmanjšal pa se je delež podjetij, ki postavljajo cilje razogljičenja.