Twitter predstavil različico za območja s počasnim internetom
Twitter Lite bo po besedah Twitterjevega produktnega menedžerja Patricka Traughberja milijonom ljudi olajšal dostop do omrežja. Z novostjo ciljajo predvsem na uporabnike v azijsko-pacifiški regiji, Latinski Ameriki in Afriki, poroča francoska tiskovna agencija AFP.
Poteza je po ocenah analitikov del Twitterjevih prizadevanj za rast števila uporabnikov in uspešno konkuriranje na hitro naraščajočem trgu družbenih omrežij. V družbi želijo prav tako povečati dobiček.
Konec marca so sporočili tudi, da razmišljajo o uvedbi plačljivega naročniškega paketa, ki bi zahtevnejšim uporabnikom ponujal več orodij za uporabo omrežja za marketinške, novinarske in druge aktivnosti.
Twitter je imel konec lanskega leta okoli 319 milijonov mesečno dejavnih uporabnikov, kar je štiri odstotke več kot leta 2015.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese