Turizem: STO v Berlinu prevzela sedem nagrad
Slovenska turistična organizacija v Berlinu prejela štiri zlate in dve srebrni nagradi za odličnost v multimedijski promociji turizma.
Odpri galerijo
Slovenska turistična organizacija (STO) je v okviru ene najpomembnejših svetovnih turističnih borz ITB Berlin prejela štiri zlate in dve srebrni nagradi The Golden City Gate, ki jih že 19. leto podeljujejo za odličnost na področju promocijsko-komunikacijskih orodij v turizmu.
Odlična promocija vpliva tudi na rezultate v turizmu, kar se odraža tudi na nemškem trgu. Tako je FVW, vodilna strokovna revija na področju turistične panoge v Nemčiji, razglasila Slovenijo za zmagovalko lestvice Destination Ranking Central Europe 2019, saj z 68% rastjo števila prenočitev nemških gostov na svojem trgu prednjači pred ostalimi državami iz regije.
STO je za priznanja The Golden City Gate prijavila šest svojih projektov, in kar za vse prejela laskave nagrade, ki izpostavljajo izjemne prispevke v multimedijskem komuniciranju v turizmu. To je velik uspeh za promocijo slovenskega turizma, saj je bilo v 24 kategorijah prijavljenih 148 del iz 35 držav.
Prvo zlato odličje je prejela v kategoriji digitalnih kampanj za Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo. S to kampanjo je STO pozivala tako prebivalce Slovenije kot njene obiskovalce, naj ob deljenju občutenj o Sloveniji v svojih družbenih medijih uporabijo ključno besedo #ifeelsLOVEnia, saj je bil cilj kampanje zbrati priporočila za oglede in doživetja predvsem manj znanih destinacij in produktov.
Drugo zlato je žirija v kategoriji inovacije namenila STO za uspešno izvedbo projekta Stories na Instagramu @feelslovenia, saj je na uporaben, razumljiv in privlačen način navdihovala za obisk različnih destinacij Slovenije. V kategoriji tiskana promocija je prepričala publikacija Media kit, ki predstavlja pomembno promocijsko orodje za predstavitev ključnih produktov slovenskega turizma medijem, vplivnežem z družbenih omrežij in agencijam za odnose z javnostmi. STO si je zlato prislužila še v kategoriji mednarodnih kampanj, in sicer za štiri videe Natural elements of Slovenia: Earth. Water. Fire. Air., ki so nastali v okviru večkanalne kampanje v partnerstvu z National Geographicom. S konceptom štirih naravnih elementov pripovedujejo zgodbo o izjemnih lepotah Slovenije in vabijo k raziskovanju njenih butičnih doživetij, hkrati pa poudarjajo našo zavezanost trajnostnemu razvoju.
STO je danes v Berlinu prejela tudi dve srebrni odličji.
Prvo je dobila v kategoriji eko turizma za video spot Alpe Adria Trail, s katerim z zgodbo pohodništva po rajskem vrtu predstavlja bogastvo gastronomske, pokrajinske, kulturne različnosti poti Alpe Adria. Video je namenjen digitalni promociji in promociji na poslovnih dogodkih. Drugo srebro pa je žirija namenila STO v kategoriji splet za novo navdihujočo vsebino na straneh vodilnih destinacij v okviru osrednjega portala slovenskega turizma www.slovenia.info . V sodelovanju z destinacijami iz štirih makro regij jo je STO zasnovala na osnovi produktnih in izkustvenih clustrov, s čimer je gostu olajšan izbor doživetij glede na njegovo zanimanje, čas in sredstva.
»Priznanja za odličnost v komuniciranju dokazujejo, da je promocija STO sodobna, privlačna in inovativna, predvsem pa podpira vizijo Slovenije kot zelene, butične turistične destinacije za 5* doživetja. Veseli smo, da je skupina mednarodnih strokovnjakov prepoznala in nagradila naša prizadevanja na področju kreativne in učinkovite promocije, kajti priznanja, tako tista, namenjena za razvoj trajnostnega turizma v Sloveniji, ki so jih slovenske zelene destinacije prejele včeraj, kot ta za promocijo slovenskega turizma prispevajo k dvigu ugleda Slovenije in njene prepoznavnosti,« je poudarila mag. Maja Pak, direktorica STO.
Nagrade The Golden City Gate, ki izpostavljajo najbolj inovativne in kreativne projekte s turistično vsebino, namenjene promociji destinacij in produktov, v okviru borze ITB Berlin podeljujejo od leta 2001 na podlagi ocene žirije. Mednarodno skupino sestavljajo strokovnjaki z različnih področij, med drugim iz turizma, filmske industrije, trženja na področju hotelirstva, IT, glasbe, odnosov z javnostmi, oblikovanja, vključeni so tudi ministri, ambasadorji in javne inštitucije. V prijavljenih delih ocenjujejo koncept, kreativnost, sporočilno vrednost, vizualni učinek, čustva, primernost za določeno ciljno skupino in medij, za katerega so ustvarjena, idr. STO je nagrade The Golden City Gate prejela tudi v letih 2017 in 2018.
V okviru borze ITB Berlin je STO prevzela še eno priznanje, in sicer revije FVW, vodilne strokovne revije na področju turistične panoge v Nemčiji, ki je Slovenijo postavila na prvo mesto na lestvici Destination Ranking Central Europe 2019. Slovenija je med državami Srednje Evrope zmagala, ker z 68% rastjo števila prenočitev nemških gostov na svojem trgu prednjači pred ostalimi državami iz regije. Ciljna skupina revije so vodstveni kader, odločevalci, menedžerji in prodajni strokovnjaki nemške turistične industrije.
Odlična promocija vpliva tudi na rezultate v turizmu, kar se odraža tudi na nemškem trgu. Tako je FVW, vodilna strokovna revija na področju turistične panoge v Nemčiji, razglasila Slovenijo za zmagovalko lestvice Destination Ranking Central Europe 2019, saj z 68% rastjo števila prenočitev nemških gostov na svojem trgu prednjači pred ostalimi državami iz regije.
STO je za priznanja The Golden City Gate prijavila šest svojih projektov, in kar za vse prejela laskave nagrade, ki izpostavljajo izjemne prispevke v multimedijskem komuniciranju v turizmu. To je velik uspeh za promocijo slovenskega turizma, saj je bilo v 24 kategorijah prijavljenih 148 del iz 35 držav.
Prvo zlato odličje je prejela v kategoriji digitalnih kampanj za Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo. S to kampanjo je STO pozivala tako prebivalce Slovenije kot njene obiskovalce, naj ob deljenju občutenj o Sloveniji v svojih družbenih medijih uporabijo ključno besedo #ifeelsLOVEnia, saj je bil cilj kampanje zbrati priporočila za oglede in doživetja predvsem manj znanih destinacij in produktov.
Drugo zlato je žirija v kategoriji inovacije namenila STO za uspešno izvedbo projekta Stories na Instagramu @feelslovenia, saj je na uporaben, razumljiv in privlačen način navdihovala za obisk različnih destinacij Slovenije. V kategoriji tiskana promocija je prepričala publikacija Media kit, ki predstavlja pomembno promocijsko orodje za predstavitev ključnih produktov slovenskega turizma medijem, vplivnežem z družbenih omrežij in agencijam za odnose z javnostmi. STO si je zlato prislužila še v kategoriji mednarodnih kampanj, in sicer za štiri videe Natural elements of Slovenia: Earth. Water. Fire. Air., ki so nastali v okviru večkanalne kampanje v partnerstvu z National Geographicom. S konceptom štirih naravnih elementov pripovedujejo zgodbo o izjemnih lepotah Slovenije in vabijo k raziskovanju njenih butičnih doživetij, hkrati pa poudarjajo našo zavezanost trajnostnemu razvoju.
STO je danes v Berlinu prejela tudi dve srebrni odličji.
Prvo je dobila v kategoriji eko turizma za video spot Alpe Adria Trail, s katerim z zgodbo pohodništva po rajskem vrtu predstavlja bogastvo gastronomske, pokrajinske, kulturne različnosti poti Alpe Adria. Video je namenjen digitalni promociji in promociji na poslovnih dogodkih. Drugo srebro pa je žirija namenila STO v kategoriji splet za novo navdihujočo vsebino na straneh vodilnih destinacij v okviru osrednjega portala slovenskega turizma www.slovenia.info . V sodelovanju z destinacijami iz štirih makro regij jo je STO zasnovala na osnovi produktnih in izkustvenih clustrov, s čimer je gostu olajšan izbor doživetij glede na njegovo zanimanje, čas in sredstva.
»Priznanja za odličnost v komuniciranju dokazujejo, da je promocija STO sodobna, privlačna in inovativna, predvsem pa podpira vizijo Slovenije kot zelene, butične turistične destinacije za 5* doživetja. Veseli smo, da je skupina mednarodnih strokovnjakov prepoznala in nagradila naša prizadevanja na področju kreativne in učinkovite promocije, kajti priznanja, tako tista, namenjena za razvoj trajnostnega turizma v Sloveniji, ki so jih slovenske zelene destinacije prejele včeraj, kot ta za promocijo slovenskega turizma prispevajo k dvigu ugleda Slovenije in njene prepoznavnosti,« je poudarila mag. Maja Pak, direktorica STO.
Nagrade The Golden City Gate, ki izpostavljajo najbolj inovativne in kreativne projekte s turistično vsebino, namenjene promociji destinacij in produktov, v okviru borze ITB Berlin podeljujejo od leta 2001 na podlagi ocene žirije. Mednarodno skupino sestavljajo strokovnjaki z različnih področij, med drugim iz turizma, filmske industrije, trženja na področju hotelirstva, IT, glasbe, odnosov z javnostmi, oblikovanja, vključeni so tudi ministri, ambasadorji in javne inštitucije. V prijavljenih delih ocenjujejo koncept, kreativnost, sporočilno vrednost, vizualni učinek, čustva, primernost za določeno ciljno skupino in medij, za katerega so ustvarjena, idr. STO je nagrade The Golden City Gate prejela tudi v letih 2017 in 2018.
V okviru borze ITB Berlin je STO prevzela še eno priznanje, in sicer revije FVW, vodilne strokovne revije na področju turistične panoge v Nemčiji, ki je Slovenijo postavila na prvo mesto na lestvici Destination Ranking Central Europe 2019. Slovenija je med državami Srednje Evrope zmagala, ker z 68% rastjo števila prenočitev nemških gostov na svojem trgu prednjači pred ostalimi državami iz regije. Ciljna skupina revije so vodstveni kader, odločevalci, menedžerji in prodajni strokovnjaki nemške turistične industrije.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.