Turizem Ljubljana vas vabi na odkrivanje spregledanih biserov osrednje Slovenije

V Turizmu Ljubljana danes začenjajo drugi del kampanje za promocijo manj znanih in po njihovem mnenju po krivici zapostavljenih izletniških točk v osrednji Sloveniji, s katero želijo obenem sprostiti tudi mestno jedro. Glas o lepotah regije bodo na priljubljenem družbenem omrežju Instagram pomagale širiti razglednice, zbrane pod #CentralSlovenia.
Fotografija: zelenaprestolnica.si
Odpri galerijo
zelenaprestolnica.si

Kampanjo so si v Turizmu Ljubljana zamislili kot lov na zaklad. Tako za tuje obiskovalce kot domačine so pripravili deset predlogov za izlete v osrednji Sloveniji, ki poleg Ljubljane obsega še 25 občin. Vsi, ki bodo na Instagramu z oznako #CentralSlovenia objavili fotografijo z izpostavljene točke, bodo na lokaciji prejeli lokalno darilce.

Cilj promocijske kampanje v osrednjeslovenski regiji, ki bo sedaj še intenzivnejša - njen prvi del se je namreč zaključil v juniju - je opozoriti na lepote krajev "pred pragom Ljubljane", ki so pogosto spregledani in jih tudi marsikateri Slovenec slabo pozna.

"Dejansko lahko s temi fotografijami pokažemo, kako čudovita je regija. Dejstvo je, da imamo na tako majhnem območju okoli Ljubljane tako različna doživetja od urbanih v Ljubljani, da bi jih bilo prav škoda ne izkoristiti," je ob današnji predstavitvi kampanje, ki bo predvidoma trajala do novembra, za STA dejala direktorica Turizma Ljubljana Petra Stušek.

Kot je pojasnila, si v skladu s strateškimi prizadevanji želijo okrepiti prepoznavnost regije in povečati obiskanost posameznih manj znanih točk, obenem pa sprostiti mestno jedro. Računajo na to, da bodo Instagram razglednice navdihnile ljudi, tako domačine kot tujce, za raziskovanje še neodkritih lokacij izven mestnega središča.

Turisti si želijo doživetij, je poudarila Stuškova. Kampanja se tako usmerja v kraje, kjer ta doživetja tudi ponujajo. Lahko se odločijo za čajanko z grofom Blagajem in njegovo ženo Antonijo na Polhograjski graščini ali pa z Ivanom Cankarjem na Vrhniki spijejo skodelico kave. Morda jih bo pritegnilo izdelovanje trniča na Veliki planini ali pa raziskovanje Županove jame v Grosupljem.

Predvsem je pomembno, kot je poudarila Stuškova, da človek dobi idejo za izlet. Ta cilj so sicer poskušali doseči že s prvim delom kampanje, ki se je sklenila v juniju, po trditvah Stuškove pa je bila precej uspešna. Z oznako #CentralSlovenia je bilo na Instagramu opremljenih 2000 objav, poleg Velike planine pa so med drugim izstopali še Kamniška Bistrica, Sveta Ana nad Ljubljanskim barjem in grad Bogenšperk.

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.