Predstavitvena informacija

Tudi to lahko opravimo kar med nakupovanjem

V novem nakupovalnem središču je zaživela sodobna bančna poslovalnica
Fotografija: V Ljubljani je nova poslovalnica Nove KBM. FOTO: Getty Images/iStockphoto
Odpri galerijo
V Ljubljani je nova poslovalnica Nove KBM. FOTO: Getty Images/iStockphoto

Osmega maja je v Šiški svoja vrata odprla Aleja, ki obljublja več nakupovanja, kulinarike in gibanja ter pod eno streho združuje vse, kar današnji potrošnik potrebuje. Tako lahko tam odkljukate več različnih opravkov, od klasičnih vsakodnevnih nakupov do na primer urejanja osebnih bančnih poslov. Med številnimi vsakovrstnimi poslovalnicami namreč najdete tudi poslovalnico Nove KBM in njihov bankomat, ki dopolnjujeta ponudbo vrhunskega nakupovalnega središča.

Poslovalnica, ki omogoča udobje in zasebnost
V poslovalnici Nove KBM v Aleji ste dobrodošli prav vsi – njeni komitenti, in tisti, ki boste to v kratkem postali. Njena prednost ni le ta, da omogoča sprotno urejanje bančnih poslov med nakupovanjem, temveč tudi to, da je zasnovana po sodobnih bančnih smernicah, ki zagotavljajo varnost in nemoteno poslovanje; poleg tega pa se razprostira na kar 100 kvadratnih metrih, s čimer je poskrbljeno tudi za vaše udobje in varnost.

Osebni stik ni zanemarljiv
Tako Nova KBM krepi prisotnost v prestolnici, saj je to tam že četrta njena poslovalnica. S tem se izkazuje kot zanesljiv in dostopen partner, ki mu je mar za svoje stranke in odnos z njimi. Prav zato kljub porastu digitalizacije in s tem poenostavitve nekaterih bančnih poslov še vedno prisegajo na pristnost osebnega stika, ki se vzpostavlja prav v poslovalnicah. Zlasti bolj zapletene zadeve, pri katerih potrebujemo nasvete in usmeritve, je veliko lažje in bolj produktivno reševati v živo, skupaj z bančnim svetovalcem.



Digitalizacija je neizogibna
Že daleč pred zdravstveno krizo se je možnost sklepanja paketov, pogodb, naročnin ipd. pri ponudnikih z vseh področij preselila tudi na splet oz. v aplikacije. Trend, ki je bil že tako v porastu, je tako v zadnjem času še poskočil.

Tudi pri Novi KBM opažajo povečanje uporabe spletne in mobilne banke, hkrati pa razvijajo nove storitve, ki jih bodo stranke lahko koristile po telefonu.

Več iz rubrike