Tudi ladje bodo morale pluti bolj trajnostno

V nadaljevanju preberite:
Z ladjami v mednarodni trgovini prepeljejo 80 odstotkov vsega blaga, pomorski promet pa prispeva tri odstotke globalnih emisij toplogrednih plinov. Zeleni prehod v ladjarstvu je še zelo v povojih, brez usklajene akcije na mednarodni ravni pa ni pričakovati, da bi ta sektor lahko odločneje stopil na pot razogljičenja.
»Če bi ladjarstvo bilo država, bi bilo tretji največjih povzročitelj izpustov na svetu. Zato je izjemno pomembno, da tudi ta dejavnost do leta 2050 doseže podnebno nevtralnost, sicer na globalni ravni ne moremo govoriti o doseganju cilja, da se planet ne bi pogrel za več kot 1,5 stopinje Celzija,« je na dogodku Green Shipping Challenge v okviru letošnje koference COP28 v Dubaju povedal John Kerry, posebni odposlanec ameriškega predsednika za podnebje.
.Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.