Trije velikani japonskega ladjarstva se združujejo

Ladjarska panoga že več let tiči v globoki krizi in povpraševanje ne dohiteva visokih transportnih zmogljivosti, zato so se trije največji japonski ladijski prevozniki začeli dogovarjati o povezovanju.
Ko bo prišlo do združitve, kar naj bi se po načrtih zgodilo do aprila 2018, bo to šesti največji ladijski prevoznik na svetu z 256 ladjami in letnimi prihodki v višini približno 2000 milijard jenov (17,4 milijarde evrov). Od združitve si omenjene tri logistične družbe obetajo letne prihranke v višini 110 milijard jenov. V združeni družbi bo imel Nippon Yusen 38-odstotni lastniški delež, Mitsui O.S.K. Lines in Kawasaki Kisen Kaisha pa po 31-odstotna.
Kriza v panogi je poleti skorajda potopila južnokorejskega ladjarja Hianjin, ki je moral avgusta zaprositi za zaščito pred upniki, da bi se lahko v miru saniral. S strogim varčevalnim programom si prizadeva iz krize izkopati tudi največje ladjarsko podjetje na svetu, danski mednarodni konglomerat Moeller-Maersk.
Več iz rubrike
Nekdanji Etrel bo pod lastništvom KD Group posloval še naprej
Švicarski Landis+Gyr je pred mesecem dni sporočil, da izstopa s področja proizvodnje infrastrukture za električno polnjenje avtomobilov.
Vlada zrahljala omejitve pri oddajanju hiš in črtala brezplačno vodo v lokalih
Vlada je sprejela predlog zakona o gostinstvu, ki določa vrste gostinske dejavnosti in pogoje za njihovo opravljanje.