Trije velikani japonskega ladjarstva se združujejo
Ladjarska panoga že več let tiči v globoki krizi in povpraševanje ne dohiteva visokih transportnih zmogljivosti, zato so se trije največji japonski ladijski prevozniki začeli dogovarjati o povezovanju.
Ko bo prišlo do združitve, kar naj bi se po načrtih zgodilo do aprila 2018, bo to šesti največji ladijski prevoznik na svetu z 256 ladjami in letnimi prihodki v višini približno 2000 milijard jenov (17,4 milijarde evrov). Od združitve si omenjene tri logistične družbe obetajo letne prihranke v višini 110 milijard jenov. V združeni družbi bo imel Nippon Yusen 38-odstotni lastniški delež, Mitsui O.S.K. Lines in Kawasaki Kisen Kaisha pa po 31-odstotna.
Kriza v panogi je poleti skorajda potopila južnokorejskega ladjarja Hianjin, ki je moral avgusta zaprositi za zaščito pred upniki, da bi se lahko v miru saniral. S strogim varčevalnim programom si prizadeva iz krize izkopati tudi največje ladjarsko podjetje na svetu, danski mednarodni konglomerat Moeller-Maersk.
Več iz rubrike
Zaradi tanjših denarnic kupujemo tudi manj hrane
Na potrošnjo poleg razpoložljivih dohodkov vplivajo inflacija, zaostreni pogoji kreditiranja, davčne obremenitve in psihološki dejavniki.
Pred sesutjem strankam izpulili še zadnje evre
Med upniki so poleg pravnih številne fizične osebe, ki so tik pred stečajem v akcijah na spletnih platformah kupovale bone za prihodnje lepotne storitve.