Trije velikani japonskega ladjarstva se združujejo

Trije največji japonski ladijski prevozniki - Nippon Yusen KK, Mitsui O.S.K. Lines in Kawasaki Kisen Kaisha se dogovarjajo o povezovanju. Vlagatelji na borzi v Tokiu so to napoved pozdravili s krepko rastjo delnic vseh treh družb.
Fotografija: Pexels
Odpri galerijo
Pexels

Ladjarska panoga že več let tiči v globoki krizi in povpraševanje ne dohiteva visokih transportnih zmogljivosti, zato so se trije največji japonski ladijski prevozniki začeli dogovarjati o povezovanju.

Ko bo prišlo do združitve, kar naj bi se po načrtih zgodilo do aprila 2018, bo to šesti največji ladijski prevoznik na svetu z 256 ladjami in letnimi prihodki v višini približno 2000 milijard jenov (17,4 milijarde evrov). Od združitve si omenjene tri logistične družbe obetajo letne prihranke v višini 110 milijard jenov. V združeni družbi bo imel Nippon Yusen 38-odstotni lastniški delež, Mitsui O.S.K. Lines in Kawasaki Kisen Kaisha pa po 31-odstotna.

Kriza v panogi je poleti skorajda potopila južnokorejskega ladjarja Hianjin, ki je moral avgusta zaprositi za zaščito pred upniki, da bi se lahko v miru saniral. S strogim varčevalnim programom si prizadeva iz krize izkopati tudi največje ladjarsko podjetje na svetu, danski mednarodni konglomerat Moeller-Maersk.

Več iz rubrike