Trije velikani japonskega ladjarstva se združujejo

Ladjarska panoga že več let tiči v globoki krizi in povpraševanje ne dohiteva visokih transportnih zmogljivosti, zato so se trije največji japonski ladijski prevozniki začeli dogovarjati o povezovanju.
Ko bo prišlo do združitve, kar naj bi se po načrtih zgodilo do aprila 2018, bo to šesti največji ladijski prevoznik na svetu z 256 ladjami in letnimi prihodki v višini približno 2000 milijard jenov (17,4 milijarde evrov). Od združitve si omenjene tri logistične družbe obetajo letne prihranke v višini 110 milijard jenov. V združeni družbi bo imel Nippon Yusen 38-odstotni lastniški delež, Mitsui O.S.K. Lines in Kawasaki Kisen Kaisha pa po 31-odstotna.
Kriza v panogi je poleti skorajda potopila južnokorejskega ladjarja Hianjin, ki je moral avgusta zaprositi za zaščito pred upniki, da bi se lahko v miru saniral. S strogim varčevalnim programom si prizadeva iz krize izkopati tudi največje ladjarsko podjetje na svetu, danski mednarodni konglomerat Moeller-Maersk.
Več iz rubrike
Slovenija v prvem četrtletju z velikim gospodarskim padcem
Naš BDP je v prvem trimesečju upadel za 0,8 odstotka, kar je največ med državami Unije, na udaru zlasti investicije v gradbene objekte, ugotavlja Surs.
Mateja Urlep: Predsodke podpihujejo tisti, ki branijo svoje milijardne interese
V podkastu z mag. Matejo Urlep o znanosti, pogumu, zdravstvu in izkušnjah v farmacevtskih multinacionalkah.