Trajnost je privlačna, a mora vključevati tudi ekonomiko

Za vsako podjetje bo v zelenem prehodu postal ključen odgovor na vprašanje, ali je svet zaradi njegovega poslovanja kaj boljši.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

»Kar 65 odstotkov ljudi pravi, da bi kupovalo trajnostne znamke oziroma ravnalo v skladu z načeli trajnostnega gospodarjenja, vendar jih nato le 26 odstotkov to namero uresniči,« je v uvodu na konferenci o trajnostnem menedžmentu poudaril Thomas Kolster, marketinški aktivist, ki podjetjem svetuje pri trajnostni preobrazbi in pozicioniranju izdelkov oziroma blagovnih znamk.

S tem je opozoril na morda najpomembnejše praktično vprašanje zelenega prehoda – zelo težko ga bomo uresničili, če vsi deležniki gospodarskega kroga v trajnostnih metodah poslovanja, tehnologijah in izdelkih ne bodo videli (in dosegli) tudi ekonomske koristi.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike