Trajnost je privlačna, a mora vključevati tudi ekonomiko
V nadaljevanju preberite:
»Kar 65 odstotkov ljudi pravi, da bi kupovalo trajnostne znamke oziroma ravnalo v skladu z načeli trajnostnega gospodarjenja, vendar jih nato le 26 odstotkov to namero uresniči,« je v uvodu na konferenci o trajnostnem menedžmentu poudaril Thomas Kolster, marketinški aktivist, ki podjetjem svetuje pri trajnostni preobrazbi in pozicioniranju izdelkov oziroma blagovnih znamk.
S tem je opozoril na morda najpomembnejše praktično vprašanje zelenega prehoda – zelo težko ga bomo uresničili, če vsi deležniki gospodarskega kroga v trajnostnih metodah poslovanja, tehnologijah in izdelkih ne bodo videli (in dosegli) tudi ekonomske koristi.
.Več iz rubrike
Paul Atkins prinaša spremembe v SEC, tudi za kriptovalute
Mandat Garyja Genslerja je zazanamovalo tudi približno sto ukrepov, ki so obravnavali izdajatelje kriptovalut.
Rebeka Kropivšek Leskovar je inženirka leta 2024
Že med razvojem tehnologije je pomembno razmišljati, kako bo vplivala na družbo, pravi inženirka strojništva s specializacijo v robotiki.