Trajnost je privlačna, a mora vključevati tudi ekonomiko
![Fotografija: https://www.delo.si](/media/images/20231205/1591920.2e16d0ba.fill-800x450.jpg)
V nadaljevanju preberite:
»Kar 65 odstotkov ljudi pravi, da bi kupovalo trajnostne znamke oziroma ravnalo v skladu z načeli trajnostnega gospodarjenja, vendar jih nato le 26 odstotkov to namero uresniči,« je v uvodu na konferenci o trajnostnem menedžmentu poudaril Thomas Kolster, marketinški aktivist, ki podjetjem svetuje pri trajnostni preobrazbi in pozicioniranju izdelkov oziroma blagovnih znamk.
S tem je opozoril na morda najpomembnejše praktično vprašanje zelenega prehoda – zelo težko ga bomo uresničili, če vsi deležniki gospodarskega kroga v trajnostnih metodah poslovanja, tehnologijah in izdelkih ne bodo videli (in dosegli) tudi ekonomske koristi.
.Več iz rubrike
Ali so vaši zakladi na varnem?
Danes so informacije tisto zlato, ki ga je treba še posebej dobro zavarovati. Kako, boste lahko izvedeli septembra, na konferenci INFOSEK 2024.
Srbska Alta pay ovira NLB-jev prevzem Addika
Ponudba največje slovenske banke je za Avstrijce finančno atraktivna, a opozarjajo na visok prag uspešnosti.