Toyota z ambicioznimi načrti na področju električnih vozil

Japonski avtomobilski gigant Toyota si je postavil cilj, da bo do leta 2030 polovico globalnih prihodkov ustvaril s prodajo vozil, ki jih poganja elektrika. Trenutno je delež teh vozil v Toyotini prodaji okoli 15-odstoten, je poročala francoska tiskovna agencija AFP.
Fotografija: Reuters
Odpri galerijo
Reuters

Toyota po vsem svetu letno proda okoli 10 milijonov vozil, med tistimi, ki jih poganja (tudi) elektrika, pa je največ hibridov. Glavna zvezda tega segmenta je Toyotin prius.

Do leta 2030 želijo 50 odstotkov prihodkov od prodaje ustvariti z vozili, kot so hibridi, priključni hibridi, električni avtomobili in avtomobili na gorivne celice, je pred dnevi v enem od redkih javnih nastopov sporočil predsednik koncerna Akio Toyoda.

To pomeni, da bi morali do leta 2030 prodati okoli 5,5 milijona vozil iz tega segmenta letno. 4,5 milijona bi bilo hibridov in priključnih hibridov, milijon pa povsem električnih vozil in vozil na gorivne celice.

Ta cilj si je Toyota zastavila ob začetku pogovorov z velikanom s področja elektronike Panasonicom glede morebitnega sodelovanja pri razvoju, proizvodnji in recikliranju avtomobilskih baterij. "Globalna avtomobilska industrija gre skozi temeljite spremembe, kot smo jim priča le enkrat v stoletju," je ocenil Toyoda.

"Ključ do elektrifikacije vozil v prihodnje bodo baterije. Da bo Japonska preživela to obdobje temeljnih sprememb brez naravnih virov, moramo razviti konkurenčne baterije in vzpostaviti sistem za stabilno dobavo," je še dodal.

Toyota se je sicer že septembra povezala z manjšim domačim rivalom Mazdo pri razvoju električnih vozil.

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.