Toyota z ambicioznimi načrti na področju električnih vozil
Toyota po vsem svetu letno proda okoli 10 milijonov vozil, med tistimi, ki jih poganja (tudi) elektrika, pa je največ hibridov. Glavna zvezda tega segmenta je Toyotin prius.
Do leta 2030 želijo 50 odstotkov prihodkov od prodaje ustvariti z vozili, kot so hibridi, priključni hibridi, električni avtomobili in avtomobili na gorivne celice, je pred dnevi v enem od redkih javnih nastopov sporočil predsednik koncerna Akio Toyoda.
To pomeni, da bi morali do leta 2030 prodati okoli 5,5 milijona vozil iz tega segmenta letno. 4,5 milijona bi bilo hibridov in priključnih hibridov, milijon pa povsem električnih vozil in vozil na gorivne celice.
Ta cilj si je Toyota zastavila ob začetku pogovorov z velikanom s področja elektronike Panasonicom glede morebitnega sodelovanja pri razvoju, proizvodnji in recikliranju avtomobilskih baterij. "Globalna avtomobilska industrija gre skozi temeljite spremembe, kot smo jim priča le enkrat v stoletju," je ocenil Toyoda.
"Ključ do elektrifikacije vozil v prihodnje bodo baterije. Da bo Japonska preživela to obdobje temeljnih sprememb brez naravnih virov, moramo razviti konkurenčne baterije in vzpostaviti sistem za stabilno dobavo," je še dodal.
Toyota se je sicer že septembra povezala z manjšim domačim rivalom Mazdo pri razvoju električnih vozil.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese