Toper v Celju s prvo odprto proizvodnjo v državi

Kot je povedala direktorica Topra Sara Stepanjan, poskuša biti Toper dostopen s svojimi lastnimi kreacijami, na še kakšnega naročnika pa upa s konceptom "naredi si sam". Gre za to, da bodo lahko naročniki s pomočjo aplikacije v prihodnje svoja oblačila prikrojili po svojih željah.
Nov prostor, ki nosi ime Hiša legend, bo tudi predstavitveni center Toprove zgodovine, pa tudi tehnoloških novosti. Na ogled so tako zmage slovenskih športnikov, medalje, podpisi športnikov in njihova legendarna oblačila.
Toper je športna blagovna znamka, ki podpira vse športe in športnike. Čeprav si želijo, da bi bi tako kot nekoč spet oblačili veliko reprezentanc iz Slovenije in tujine, pa vedo, da bo potrebne veliko več spodbude in podpore na vseh ravneh v Sloveniji.
"Včasih dobimo občutek, da bomo sami sebe uničili, saj ne podpiramo zadosti domačih proizvajalcev. Naš cilj bo vztrajanje in še enkrat vztrajanje, da se čim več kupcev odloči za nas, ker se borimo za vsakega posebej," je še dejala direktorica Topra.
Poleg trgovine v Celju ima Toper še tri prodajalne, in sicer v Ljubljani, Kranju in Kopru.
Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.