Toper v Celju s prvo odprto proizvodnjo v državi
Kot je povedala direktorica Topra Sara Stepanjan, poskuša biti Toper dostopen s svojimi lastnimi kreacijami, na še kakšnega naročnika pa upa s konceptom "naredi si sam". Gre za to, da bodo lahko naročniki s pomočjo aplikacije v prihodnje svoja oblačila prikrojili po svojih željah.
Nov prostor, ki nosi ime Hiša legend, bo tudi predstavitveni center Toprove zgodovine, pa tudi tehnoloških novosti. Na ogled so tako zmage slovenskih športnikov, medalje, podpisi športnikov in njihova legendarna oblačila.
Toper je športna blagovna znamka, ki podpira vse športe in športnike. Čeprav si želijo, da bi bi tako kot nekoč spet oblačili veliko reprezentanc iz Slovenije in tujine, pa vedo, da bo potrebne veliko več spodbude in podpore na vseh ravneh v Sloveniji.
"Včasih dobimo občutek, da bomo sami sebe uničili, saj ne podpiramo zadosti domačih proizvajalcev. Naš cilj bo vztrajanje in še enkrat vztrajanje, da se čim več kupcev odloči za nas, ker se borimo za vsakega posebej," je še dejala direktorica Topra.
Poleg trgovine v Celju ima Toper še tri prodajalne, in sicer v Ljubljani, Kranju in Kopru.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.