Težave lahko pospešijo prenos podjetja na novo generacijo

Družinska podjetja so pogosto ujeta v poslovni vzorec ustanoviteljev, dokler se zaradi premalo premišljenih odločitev ne soočijo s finančnim problemom.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Rastoča podjetja, ki se največkrat začnejo kot projekt njihovega ustanovitelja in lastnika, se večinoma najprej osredotočajo na kakovost svoje proizvodnje in pridobivanje prodajnega trga. Bolj kot podjetje raste, bolj pa raste pomen finančne funkcije v njem.

Pravzaprav, kot smo slišali na 17. Poslovno-finančni konferenci, je velik del težav rastočih podjetij povezan prav s tem, da ob hitri rasti premalo premišljeno vstopajo v nove investicije in pridobivanje novih kupcev.

Če ne gre vse po načrtu, ki ga pogosto niti ni, lahko nastopijo finančne preizkušnje v obliki prevelike zadolženosti ali težav z likvidnostjo. Za mnoga družinska podjetja je točka, ko se soočijo z nujnostjo preobrazbe poslovnih procesov v podjetju in preoblikovanjem finančnega področja v »resno« poslovno funkcijo, tudi sprožilec premisleka o tem, kdo bo vodenje podjetja prevzel za ustanoviteljem.

Kaj so torej zdrave finance v malih in srednjih podjetjih ter kako se družinska podjetja soočajo z izzivi prenosa upravljanja in nadzora?

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike

Opolnoči verjetno znižanje cen na črpalkah

Kljub rekordnim trošarinam na dizelsko gorivo in kurilno olje Sloveniji upadajo prilivi v državno blagajno.

Maja Požar Andrejašič: Hongkongu, kjer gradijo 24 ur na dan, smo dali rešitev

Kljub prebojnosti ter izjemno visoki dodani vrednosti in konkurenčnosti poslovna pot Maje Požar Andrejašič in njenega moža Tineta ni bila vselej lahka.

Največja visokošolska afera v Sloveniji je razgalila sistemske paradokse

Sodišče je nekdanjo dekanjo Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani Metko Tekavčič oprostilo, sodna praksa pa ni enotna.

Vinko But: Dokazujemo, da je zadružno podjetje lahko uspešno

V prvi polovici leta so v Mlekarni Celeia odkupili 35 milijonov litrov izključno slovenskega mleka in ustvarili 34,8 milijona evrov prihodkov.