Tesla prehiteva tekmece, a Volkswagen ostaja miren
Zaostanek, ki se je Volkswagnu nakopičil pred vodilnim na trgu električnih avtomobilov, lahko nadomesti z globalnim dosegom in proizvodnim znanjem, je za Bloomberg povedal Herbert Diess iz vodstva koncerna Volkswagen.
Medtem ko je Tesla nesporni prvak med izdelovalci električnih avomobilov, se njegov šef in ustanovitelj Elon Musk neprestano sooča z dvomi kupcev, ali bo njegovo podjetje uspelo pravočasno izpolniti vse obljube kupcem. Prav proizvodne zmogljivosti, so karta na katero stavijo Nemci, ki v dveh dneh izdelajo več avtomobilov, kot jih je Tesla prodal lani v celem letu.
Volkswagnov prvi povsem električni avto bo po napovedih podoben najbolj prodajanemu modelu nemškega velikana. Neo, ki bo ciljal predvsem na evropske trge, bo podoben Golfu in bo po napovedih iz Wolfsburga imel doseg 600 kilometrov s polno baterijo.
Da je Tesla resna konkurenca globalnim avtomobilskim velikanom, kaže že tržna vrednost družbe Tesla Motors, ki je po vrednosti na trgu že četrti največji igralec na svetu, pred General Motorsom in Fordom.
Čeprav je Volksagen lani uspel prehiteti japonsko Toyoto in postati največji izdelovalec avtoimobilov na svetu po številu prodanih vozil, je Toyota še vedno naveč vredna in sicer 156 milijard evrov (to je približno petkratnik slovenskega BDP, pet krat toliko kot vsi Slovenci skupaj ustvarimo v enem letu), Volkswagen je vreden 65 milijard evrov, BMW 52 milijard, Tesla 51 milijard, GM 44 milijard in Ford 36,5 milijarde evrov.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese