Telekomu ni več do dobrega počutja
»Vse je še odprto, potekajo pogovori o različnih predlogih,« komentirajo v Telekomu Slovenije informacije, da bo njihov center dobrega počutja v Sečoveljskih solinah pristal v naročju turistične družbe.
»Obstajajo različni predlogi glede načina in modelov sodelovanja - tudi s hotelirji, s katerimi Soline sicer že dobro sodelujejo,« pravijo v Telekomu. Realnost pa je nekoliko drugačna, saj vLepo Vido največ gostov pošljejo manjši hoteli, ki svojih centrov dobrega počutja nimajo, vsa večja turistična podjetja na Obali, vključno s portoroškim Istrabenzom Turizmom, pa jo dojemajo pravzaprav kot konkurenco.
Center dobrega počutja Lepa Vida je prve goste sprejel leta 2013. Vrednost celotne naložbe v ta termalni kompleks je znašal milijon evrov in pol, del denarja zanjo pa je svoji hčerinski družbi Soline zagotovil tudi Telekom. Tam zdaj opozarjajo, da dokončnega dogovora o usodi Lepe Vide še ni. Je pa ideja, da jo je treba umestiti v širši turistični kontekst. Sama dejavnost dobrega počutja sicer ni v neskladju s Telekomovo novo strategijo, po kateri je napovedal širitev dejavnosti med drugim v trgovanje s plinastimi gorivi, denarno posredništvo, kreditiranje, finančne storitve, življenjsko zavarovanje, splošno in specialistično zunajbolnišnično dejavnost ter socialni servis.
Sam projekt centra v Sečoveljskih solinah naj bi bil pred leti dodelan s pomočjo Istrabenza Turizma, a so se nato akterji razšli. Da bi lahko našli zdaj sinergije, je povsem realno, saj Istrabenz Turizem poleg svoje hotelske dejavnosti v Portorožu izvaja tudi del zdraviliške. Koliko naj bi, če bo res prevzel še Telekomovo dejavnost v solinah, za to plačal, še ni znano, pravijo naši viri.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese