Takoj po »kupiti« je pomembno tudi »dobiti«

Ponudniki transporta in logistike se postopoma prilagajajo hitrosti e-trgovine, saj lahko le tako ohranijo konkurenčnost.
Fotografija:
Odpri galerijo

V nadaljevanju preberite:

Danes ni več izziv, kako hitro kupiti kakšen izdelek, saj so večinoma na voljo le z iskalno poizvedbo in klikom na gumb »kupi« na spletni prodajni strani. Čeprav potrošniki čedalje bolj zahtevamo udobje naročanja blaga od koderkoli, nismo pripravljeni žrtvovati veliko, če sploh kaj, udobja glede hitrosti pridobitve blaga. Razumemo sicer, da ga ne moremo imeti takoj, kot če bi ga kupili v fizični trgovini, a dolgo čakanje na dostavno ne pride v poštev.

Dostava blaga je torej področje, kjer se lomi uporabniška izkušnja. Na stvari, kupljene v e-trgovini, navadno čakamo nekaj dni. Ob predpostavki, da smo ji kupili v Sloveniji. Če smo jih kupili izven EU, pa se lahko dostava (in carina) zavlečeta na več tednov.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike