Švicarski Darwin Airline v prodajo šestih letal Saab 2000 s 50 sedeži
Premoženje Darwin Airline je ocenjeno na 25 milijonov švicarskih frankov (21 milijonov evrov), skoraj v celoti pa naj bi ga predstavljala šesterica letal. Njene obveznosti obsegajo 136 milijonov frankov (114 milijonov evrov).
Okoli 12 milijonov frankov Darwinu dolguje Alitalia, ki pa je prav tako v stečaju, zato bo dolg po ocenah portala težko izterjati.
Izkupiček od prodaje saabov, ki so obremenjeni z 11-milijonsko hipoteko, bo po poročanju spletnega portala Ticino News namenjen izplačilu preteklih plač zaposlenim in poplačilu nekaterih drugih dolgov.
Pogajanja luganskega stečajnega urada s potencialnimi kupci po navedbah portalov že potekajo, med njimi pa se kot najverjetnejšega omenja ameriško podjetje in Adrio Airways. Slednja je za letošnjo poletno sezono napovedala več novih linij, pri čemer naj bi računala prav na Darwinova letala.
Darwin ima v svoji floti poleg saabov še štiri letala ATR 72-500s z 68 sedeži. Vsa so prizemljena od konca novembra, ko je družba zaprosila za zaščito pred upniki.
Njen stečaj je od konca lanskega leta pod drobnogledom švicarskih tožilcev, ki so dobili informacije o nepravilnostih pri vodenju financ. Osredotočili naj bi se predvsem na dogajanje v novembru, ko je švicarska agencija za civilno letalstvo družbi odvzela licenco za letenje.
Darwin Airline je bil ustanovljen leta 2003 s ciljem, da zagotovi gospodarsko povezavo med južnim delom Švice, Ticinom, z glavnima finančnima centroma države, Zürichom in Ženevo, kot tudi povezave z letališkimi vozlišči. Po vstopu Etihad Airways v lastništvo Darwin Airline se je Darwin leta 2014 pridružil skupini Etihad ter prevzel tržno ime Etihad Regional, ki pa se od spremembe lastniške strukture ni več uporabljalo.
Julija je Darwin nato prevzela Adria. V skladu z dogovorom je Darwin po prevzemu še naprej deloval pod lastnim imenom ter z lastnim spričevalom letalskega prevoznika (AOC) iz baz Lugano v južni Švici in Ženeve, Adria Airways pa je prevzela nekatere administrativne in operativne naloge ter trženje storitev švicarskega letalskega prevoznika.
Glavni razlog za stečaj družbe je bil stečaj partnerskih družb Air Berlin in Alitalia, zaradi katerega je ostala brez pogodb in izpostavljena slabim posojilom.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese