Švicarji bi tudi nizkocenovne vstopnice za prevoz z vlakom
Poleg prvorazrednih, poslovnih vstopnic in običajnih vstopnic, želijo Švicarji izkoristiti tudi možnost nakupa nizkocenovnih vstopnic za javne vlake.

Odpri galerijo
Državne oblasti v tem trenutku ne vidjo prednosti v nizkocenovnih vstopnicah, pač pa se osredotočajo bolj na posebno vstopnico, ki bo omogočala velike prihranke v času izven prometnih konic. Foto: Reuters
Novo poročilo o javnem transportu v Švici kaže, da si Švicarji želijo tudi cenejših, tretjerazrednih vstopnic za vožnjo z javnim vlakom. S tem bi omogočili dostopnejši prevoz z vlakom tudi državljanom z manj denarja. Železniške tire pa bi na ta način (spet) približali širšim množicam.
Nizkocenovne vstopnice bi lahko kupili tudi državljani, ki si sicer ne morejo privoščiti dragih vstopnic za prvi ali poslovni razred, niti ne za srednji razred železniškega prevoza v dobrih državnih vlakih po vsej državi. Zanje bi bila po mnenju ljudi najboljša rešitev nizkocenovna vstopnica, s katero bi v enostavnejših vagonih, s sedeži za pet oseb.
Državnim oblastem se ideja v tem trenutku ne zdi smiselna, saj s tem posamezniki po njihovem mnenju ne bi privarčevali večjih vsot denarja. V zameno pa so predstavili nov sistem supervstopnice, ki ponuja izredno nizke cene prevozov v času izven prometnih konic.
Švicarski vlaki so imeli vse do leta 1956 tudi nizkocenovne vstopnice za manj premožne državljane.
Nizkocenovne vstopnice bi lahko kupili tudi državljani, ki si sicer ne morejo privoščiti dragih vstopnic za prvi ali poslovni razred, niti ne za srednji razred železniškega prevoza v dobrih državnih vlakih po vsej državi. Zanje bi bila po mnenju ljudi najboljša rešitev nizkocenovna vstopnica, s katero bi v enostavnejših vagonih, s sedeži za pet oseb.
Državnim oblastem se ideja v tem trenutku ne zdi smiselna, saj s tem posamezniki po njihovem mnenju ne bi privarčevali večjih vsot denarja. V zameno pa so predstavili nov sistem supervstopnice, ki ponuja izredno nizke cene prevozov v času izven prometnih konic.
Švicarski vlaki so imeli vse do leta 1956 tudi nizkocenovne vstopnice za manj premožne državljane.
Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.