Svet kapitala: So smučišča nova Atlantida?

V jutrišnji številki poslovnega tednika Svet kapitala preberite zimske zgodbe, ki se dotikajo snega, smučišč, oblačil in smrečic. Mimogrede, boste imeli plastično, pravo ali najeto?
Fotografija: Ana Strnad Hočevar
Odpri galerijo
Ana Strnad Hočevar

Predpraznični petek je čas za dobro branje, dobite tudi v Svetu kapitala, poslovnem tedniku, ki izhaja s petkovim Delom. Tokrat v prilogi preberite o zimskih dogodivščinah na belih strminah in globalnem segrevanju; kako le to vpliva na smuko na naravnem snegu, bo ta postal le še pravljica za vnuke? So smučišča nova Atlantida?

Ker postajajo vsa smučišča pod 1500 metri nadmorske višine ogrožena vrsta, razvijajo Norvežani snežni top prihodnosti. Vas zanima?

Opazovali smo tudi nakupovalne police prestižnih oblačil in ostalih luksuznih izdelkov. Pija Kapitanovič je ugotovila, da so luksuzne dobrine prišle v spletne trgovine med zadnjimi - digitalni pohod je med prvimi začel Gucci in lansko leto dvignil spletno prodajo za 85 odstotkov. Prodaja luksuznih dobrin pa tudi v času gospodarske konjukture narašča, sicer počasneje, a vseeno ostaja to eden bolj stabilnih trgov. Pišemo tudi blagovnih znamkah, ki bodo preživele le tako, da stopijo korak naprej in začnejo sodelovati s potrošniki na inovativen način.

Ste že opazili, da se od pivomanije počasi premikamo k džinomaniji? Po poplavi majhnih kraft pivovarnic, zdaj rastejo butične destilarne džina. Za džinom so sicer prvi ponoreli Britanci, kjer na trgovske police skoraj vsak mesec pride nekaj novih različic, a čedalje več butičnih destilarn džina je opaziti tudi v Sloveniji. Čin-čin!

Več iz rubrike