Svet kapitala: Skrivnost uspeha Zare (VIDEO)
Oglasov za njihove trgovine ne boste našli, v Zari raje stavijo na hitrost v proizvodnji in logistiki.
Odpri galerijo
V aktualni številki poslovnega tednika Svet kapitala preberite o uspehu najbolj znane blagovne znamke oblačil Zara, kjer jim uspeva vsakih štirinajst dni najnovejše modne trende prinesti na police več tisoč trgovin po vsem svetu, pri tem da nobeno oblačilo ni bilo izdelano pred več kot tridesetimi dnevi. Pija Kapitanovič piše o zgodbi o uspehu skromnega poslovneža, ki je vztrajal pri svojem - Zara ni le modno, je tudi logistično podjetje.
Posvetili smo se tudi plačam in tistim, ki v storitvenem sektorju stojijo v prvih bojnih linijah. Dvignimo plače njim, pišemo, saj je bogatemu veliko lepše živeti v družbi bogatih, enako velja tudi za srečne ljudi. Težko je biti srečen, če so drugi okoli tebe nesrečni. Ugotavljamo, da je plača pomemben dejavnik zadovoljstva in motivacije zaposlenih ter še vedno najpomembnejši razlog, zakaj se odločijo zapustiti podjetje.
Ne spreglejte niti kolumne Boštjana J. Turka, ki razmišlja o piflarjih, barabah in barabicah. Še vedno velja, da lepa dekleta ljubijo barabe? Pravi, da je napevu, ki ga vsi poznamo, treba dodati pomemben pridevnik, namreč, po njegovem barabe ljubijo le neumna lepa dekleta. Bi se strinjali?
Simona Drevenšek se je na dogodku Mobilnost, ki se je zgodil v sredini junija v Kristalni palači v Ljubljani v organizaciji medisjke hiše Delo, pogovarjala z enim pomembnejših govornikov, Richardom Harrisom. Ta ve, da je veliko težje prepričati ljudi, da se namesto za avto odločijo za javni prevoz, in nadaljuje, da si niti »Angleži ne želimo deliti dvigala, kaj šele avto«. Vseeno se je s prihodom Uberja v Londonu vse spremenilo, ugotavlja. Zakaj, preberite že jutri v Svetu kapitala, kjer je podrobneje popisana tudi izkušnja Klemna Koširja, ki je prvič v življenju pohodil porschejevo stopalko za plin do konca. Do tal.
In druge zgodbe. Ker vam privoščimo dobro branje. Svet kapitala
Posvetili smo se tudi plačam in tistim, ki v storitvenem sektorju stojijo v prvih bojnih linijah. Dvignimo plače njim, pišemo, saj je bogatemu veliko lepše živeti v družbi bogatih, enako velja tudi za srečne ljudi. Težko je biti srečen, če so drugi okoli tebe nesrečni. Ugotavljamo, da je plača pomemben dejavnik zadovoljstva in motivacije zaposlenih ter še vedno najpomembnejši razlog, zakaj se odločijo zapustiti podjetje.
Ne spreglejte niti kolumne Boštjana J. Turka, ki razmišlja o piflarjih, barabah in barabicah. Še vedno velja, da lepa dekleta ljubijo barabe? Pravi, da je napevu, ki ga vsi poznamo, treba dodati pomemben pridevnik, namreč, po njegovem barabe ljubijo le neumna lepa dekleta. Bi se strinjali?
Simona Drevenšek se je na dogodku Mobilnost, ki se je zgodil v sredini junija v Kristalni palači v Ljubljani v organizaciji medisjke hiše Delo, pogovarjala z enim pomembnejših govornikov, Richardom Harrisom. Ta ve, da je veliko težje prepričati ljudi, da se namesto za avto odločijo za javni prevoz, in nadaljuje, da si niti »Angleži ne želimo deliti dvigala, kaj šele avto«. Vseeno se je s prihodom Uberja v Londonu vse spremenilo, ugotavlja. Zakaj, preberite že jutri v Svetu kapitala, kjer je podrobneje popisana tudi izkušnja Klemna Koširja, ki je prvič v življenju pohodil porschejevo stopalko za plin do konca. Do tal.
In druge zgodbe. Ker vam privoščimo dobro branje. Svet kapitala
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese