Svet kapitala: Ko glasba zadoni, se biznis razcveti

V Svetu kapitala smo z različnih ekonomsko-družbenih zornih kotov pod lupo vzeli danes že tri bilijone dolarjev vredno festivalsko sceno.
Fotografija: Ker vam privoščimo dobro branje. Svet kapitala že jutri v vaših rokah. Foto: A. S. H.
Odpri galerijo
Ker vam privoščimo dobro branje. Svet kapitala že jutri v vaših rokah. Foto: A. S. H.

V aktualni, poletno obarvani številki poslovnega tednika Svet kapitala, pišemo o festivalski sceni. Kakšna je v Sloveniji, širše na Balkanu in kje se lahko postavimo ob bok mo v primerjavi s svetovnimi trendi.

Ugotavljamo, da so časi, ko so bili festivali namenjeni glasbi, miru in ljubezni, že zdavnaj minili. Danes je to posel, ki je globalno vreden že tri bilijone dolarjev in še raste. Financirajo ga predvsem sponzorska sredstva najrazličnejših proizvajalcev, piše Pija Kapitanovič. Pa je tako tudi v Sloveniji, se sprašuje Klemen Košir.

Simona Drvenšek je dodobra razrezala slovensko festivalsko sceno, pogovarjala se je tudi z enim večjih slovenskih organizatorjev dogodkov Slobodanom Milunovićem, lastnikom in organizatorjem festivalov MetalDays, Punk Rock Holidays, Overjam, Bluesland ... Ali lahko ti dogodki pripomorejo k večji prepoznavnosti naše države, preberite v Svetu kapitala.

V aktualni številki Sveta kapitala pod drobnogledom seciramo festivalsko sceno. Poletna številka s številkami. Foto: A. S. H.
V aktualni številki Sveta kapitala pod drobnogledom seciramo festivalsko sceno. Poletna številka s številkami. Foto: A. S. H.
Pišemo tudi o festivalu Burning Man, ki puščavo spremeni v pravo doživljajsko izkušnjo. Plaža Baker v San Franciscu tako vsako leto pritegne več kot 70.000 obiskovalcev. Nekateri se želijo duhovno prebuditi, drugi zabavati. Podobno izkušnjo lahko Evropejci doživijo le še na festivalu OZORA na Blatnem jezeru na Madžarskem.

V branje ponujamo tudi vpogled v »organizacijo in izvedbo« še enega festivala. Fyre nas uči, koliko denarja lahko iz žepov potrošnikov potegnejo prevarantska podjetja s pomočjo spletnih vplivnežev, ki na instagramu prikazujejo nerealna življenja, po katerih hrepenijo milijoni mladih po vsem svetu.

O vsakdanjih navadah uspšenih pa je za festivalsko številko spregovoril Tomi Meglič, frontman in tekstopisec ene najboljsših slovenskih rockovskih zasedb vseh časov Siddharta.

Več preberite jutri v poslovni prilogi Svet kapitala, ki jo dobite skupaj s časnikom Delo, članke pa si lahko preberete tudi na spletni strani svetkapitala.si.

Svet kapitala |  Ker vam privoščimo dobro branje.

Več iz rubrike