Studio Moderna Holding je kupil poljsko TV z lastnim 24-urnim kanalom

Studio Moderna Holding, ki se ukvarja s televizijsko in spletno prodajo, je pred dnevi kupil poljsko podjetje Mango Home Shopping TV. To je postaja z lastnim 24-urnim kanalom, ki deluje že petnajst let.
Fotografija: Ljubo Vukelič
Odpri galerijo
Ljubo Vukelič

Mango Home Shopping TV deluje na skoraj 40-milijonskem trgu od leta 2002. Sandi Češko, prvi mož Studia Moderne in peti najbogatejši Slovenec, s 184 milijoni evrov ocenjenega premoženja, vrednosti te akvizicije ne razkriva.

»Kriza je mimo, posamične težave še vedno so, a poslovanje nasploh je dobro, tako lani kot v prvem polletju letos, imamo namreč dvoštevilčno rast prihodkov, dosegli bomo blizu 500 milijonov evrov prihodkov, realizacija je nad načrtovano. Ruski trg, ki je bil pred leti za nas po obsegu prihodkov še enkrat večji, nadomeščamo z drugimi, prihodnje leto vstopamo na nemški trg,« napoveduje prvi mož holdinga.

V kakšno mrežo je vstopil

Je TV-prodaja ob vse hitrejši rasti spletne trgovine še aktualna? »Televizijska prodaja je še vedno eden najbolj uspešnih načinov prodaje,« je prepričan Češko in navaja primer konkurenčne družbe za prodajo ležišč v Veliki Britaniji Eve, ki je imela lani 12 milijonov funtov prihodkov in 11 milijonov izgube, na borzi pa je vredna 170 milijonov funtov, Dormeo UK pa bo letos imel 14 milijonov evrov prihodkov in posluje z dobičkom.

Več na Delo.si

Več iz rubrike