Nova paradigma: Strategija azijske blagovne znamke

Prisotnost azijskih podjetij na svetovnih trgih je povečala zahteve po močnih blagovnih znamkah. Foto Shutterstock

Uspeh Kitajske na številnih področjih povzroča globalne reakcije, zato je vpliv Kitajske kot drugega največjega gospodarstva na svetu tako močan, da sta njena gospodarstvo in politika postali sestavni del strategij in taktik mnogih svetovnih voditeljev.

O »Kitajski in njenem vplivu na svetovno gospodarstvo: strategija azijske blagovne znamke - nova paradigma“ so govorili na konferenci na IEDC-Poslovni šoli Bled, ki jo je IEDC organiziral skupaj z Ministrstvom za zunanje zadeve - Strateškim forumom Bled in prestižno lestvico mislecev Thinkers 50 Europe.
 
Konferenco sta uradno otvorila prof. dr. Danica Purg, predsednica in dekanja IEDC-Poslovne šole Bled in g. Peter Grk, generalni sekretar Strateškega foruma Bled in oba poudarila, da je sodelovanje držav EU na strateških ciljih ključnega pomena, če želijo uspeti v tekmi s konkurenčnima kitajskim in ameriškim trgom. 
 
Kitajska je drugo največje gospodarstvo na svetu in z 800 milijoni uporabniki interneta vodi digitalno revolucijo, ima najhitreje rastoči srednji razred in največji trg. Podjetja kot je Alibaba že danes prevzemajo vodilne vloge na področju tehnologije in imajo najbolj razvito umetno inteligenco. Pohvalno je tudi, da je Kitajska največji investitor na področju klimatskih sprememb.
Kupci ne kupujemo proizvodov, kupujemo vrednote, ki jih le-ti predstavljajo. Prisotnost azijskih podjetij na svetovnih trgih je povečala zahteve po močnih blagovnih znamkah. V preteklosti se podjetja niso dosti ukvarjala s temi vprašanji. Razmere se spreminjajo in zahodni poslovni voditelji sedaj gledajo na Azijo ne le kot na regijo, ki ponuja poceni proizvodne in poslovne priložnosti, temveč kot na regijo, ki predstavlja potencialno grožnjo kot polnopravna konkurenca.


Več o tem preberite kmalu v časopisnem članku v Svetu kapitala.
 
 
Več iz rubrike