STO z digitalno kampanjo dosegla 117 milijonov ljudi
Globalna digitalna kampanja za dvig prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot zelene, aktivne, zdrave turistične destinacije, promocijo atraktivnih turističnih produktov in povečevanja konkurenčnosti slovenskega turizma je potekala med 19. aprilom in 15. novembrom v 21 državah in v 13 jezikih.
Potekala je tako v obliki prikaznega kot vsebinskega oglaševanja na 10 vrstah digitalnih kanalov in v 41 različnih vodilnih medijih, kot so Spiegel v Nemčiji, Kleine Zeitung v Avstriji, BBC v Veliki Britaniji in na Irskem ter CNN v ZDA in Kanadi.
"Letošnja globalna digitalna kampanja je presegla vsa naša pričakovanja," je bila zadovoljna Pakova. "Dodana vrednost digitalne kampanje je gotovo sodelovanje s slovenskim turističnim gospodarstvom preko predstavitve skoraj 400 različnih turističnih paketov na pristajalnih straneh digitalne kampanje," je dodala.
V času trajanja digitalne kampanje se je obisk na spletni strani www.slovenia.info, kamor so vodili oglasi, povečal za 200 odstotkov glede na obdobje pred tem. Največji obisk je bil zaznan v juniju, ko so imeli tudi blizu 48.000 spletnih obiskovalcev v enem dnevu. Na največji odziv je kampanja naletela na trgih Italije, ZDA, Kanade in Španije.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.