STO v 17 državah začenja letošnjo digitalno kampanjo
"Tudi letos na STO v skladu s trendi vsebinskemu digitalnemu marketingu namenjamo največji, skoraj 40-odstotni delež promocijskih sredstev," je sporočila direktorica organizacije Maja Pak. Digitalna kampanja je v preteklih dveh letih "ne samo presegla zastavljene cilje, temveč je tudi ključno prispevala k povečanju prepoznavnosti in želenem pozicioniranju Slovenije kot butične, zelene, aktivne in zdrave destinacije za petzvezdična doživetja", je dodala.
Letošnjo kampanjo so na STO nadgradili s še bolj podrobnim segmentiranim oglaševanjem prek vseh kanalov, kar se izraža tudi v ustvarjalnih vsebinah kampanje. To bo omogočilo še učinkovitejše nagovarjanje ciljnih skupin slovenskega turizma. "S kampanjo začenjamo letos že v začetku marca, saj želimo vplivati na povečevanje obiska predvsem zunaj glavne sezone," je še dodala Pakova.
Globalna digitalna kampanja, ki jo je STO znova pripravila v tesnem sodelovanju s turističnim gospodarstvom, bo potekala v šestih oglaševalskih valih z vmesno prekinitvijo v času visoke sezone, od junija do vključno avgusta. S tem želijo na organizaciji slediti cilju uravnoteženosti turističnih tokov 365 dni v letu.
Potekala bo v 17 državah - v Evropi v Nemčiji, Italiji, Avstriji, Veliki Britaniji in na Irskem, v Franciji, Rusiji, državah Beneluksa, na češkem in poljskem trgu, v Švici ter na skandinavskih trgih (Finska, Danska), obenem pa na prekomorskih trgih v ZDA in v Kanadi.
Letos je za globalno digitalno kampanjo namenjenih 1,4 milijona evrov, od tega več kot pol milijona evrov za promocijo preko najpomembnejših družbenih kanalov Facebook in Instagram. V njenem okviru bo objavljenih tudi 39 člankov na globalnih in prepoznavnih digitalnih medijih, kot so CNN, avstrijski Kleine Zeitung ter italijanska Repubblica.
Skupen cilj je doseči vsaj 33 milijonov prikazov oglasov na izbranih spletnih in mobilnih portalih. "Na Facebooku želimo doseči vsaj 15 milijonov uporabnikov in prikazati vsaj 41 milijonov oglasov. Na Instagramu, kjer bomo letos oglaševali tudi s formatom Stories, želimo doseči vsaj 18 milijonov uporabnikov in prikazati čez 63 milijonov oglasov. Na iskalnikih Google in Yandex je cilj doseči vsaj 330.000 klikov in posledično obiskov na portalu slovenia.info, na ruskem družbenem omrežju Vkontakte pa želimo ustvariti vsaj 65.000 klikov na naše oglase," so zapisali na STO.
Novost letos je Gmail oglaševanje, prek katerega bodo s promocijo paketov, ki jih oblikuje gospodarstvo, STO pa bo zagotovila prevode v šest jezikov, komunicirali tudi konkretne možnosti preživljanja oddiha v Sloveniji. Na kanalu Youtube je načrtovanih vsaj osem milijonov prikazov video oglasov.
Ključna cilja digitalne kampanje Slovenia. Make New Memories sta dvig prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot odlične turistične destinacije za zelena, aktivna, zdrava doživetja pri izbranih ciljnih skupinah na izbranih ciljnih trgih ter povečanje možnosti izbire Slovenije kot preferenčne turistične destinacije. Poleg tega je globalna digitalna kampanja usmerjena k promociji atraktivnih turističnih produktov, ki temeljijo na trajnostnem razvoju, povečanju števila tujih turistov in njihovih prenočitev ter povečanju dosega, interakcij in različnih vrst konverzije.
Glavne ciljne skupine digitalne kampanje so družine z otroki, aktivni posamezniki, pari in seniorji ter trajnostno aktivni posamezniki s skrbjo za sonaravne aktivnosti.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese