STO med nominiranci za turistično organizacijo leta

Slovenska turistična organizacija (STO) predstavlja ponudbo slovenskega turizma v Las Vegasu na Virtuoso Travel Weeku, osrednjem letnem poslovnem dogodku Virtuosa. Ta velja za vodilno globalno združenje na področju luksuzne in butične potovalne in turistične industrije.
Fotografija: osebni arhiv
Odpri galerijo
osebni arhiv

STO med več kot 6000 udeleženci vzbuja dodatno pozornost zaradi nominacije za najboljšo turistično organizacijo leta. Izbrana je bila na podlagi glasov agentov Virtuosa z različnih koncev sveta, med nominirankami za laskavi naziv so bile še nacionalne turistične organizacije najbolj konkurenčnih držav na področju turizma, in sicer Avstralije, Mehike, Nove Zelandije in Švice. 

»Čeprav je naziv ponoči v Las Vegasu pripadel Švici, pa je zelo pomembno, da je vodilno  globalno  združenje agentov Virtuoso Slovensko turistično organizacijo nominiralo za laskavi naziv najboljša turistična organizacija leta 2018. To namreč pomeni, da smo z aktivno prisotnostjo na dogodkih in v medijih ter z dobro vsebino uspeli vzbuditi njihovo pozornost. Ponosni smo, da nas po številnih prizadevanjih in trudu vseh, ki delujemo v slovenskem turizmu, prepoznavajo kot k trajnosti usmerjeno državo za 5-zvezdična doživetja, ki ne le sledi svetovnim trendom na področju turizma, ampak jih ustvarja. To pa so tudi vrednote, ki jim sledi in ki jih pri svojih članih spodbuja Virtuoso. Nominacija nam  prinaša večjo prepoznavnost in zanimanje agentov, ponosni smo, da smo bili kot nominiranci v družbi turistično najbolj prodornih držav na svetu. Prepričana sem, da bo  posledično večje tudi zanimanje strank Virtuosa, ki spadajo v višji dohodkovni razred, za turistično ponudbo Slovenije,« je povedala mag. Maja Pak, direktorica STO.
 
Med  11. in 17. avgustom poteka v Las Vegasu osrednji letni poslovni dogodek združenja Virtuoso – Virtuoso Travel Week, na katerem se srečuje prek  6000 profesionalcev s področja turizma. STO na njem sodeluje drugo leto zapovrstjo; iz Slovenije se predstavljata tudi Turizem Ljubljana in agencija Luxury Slovenia. STO je poleg predstavitev v uradnem programu, na katerem bo izvedla prek 270 individualnih sestankov s turističnimi agenti, pripravila še dve posebni predstavitvi slovenskega turizma za več kot 500 agentov. Slovenijo predstavlja kot zeleno butično destinacijo za 5-zvezdična doživetja za zahtevnejše goste, ki po podatkih Virtuosa iščejo prav take destinacije. Kar 75% gostov si želi odgovornejših počitnic in sledenje priporočilom Virtuosa, naj se med obiskom destinacij vedejo kot gostje in ne kot turisti, naj spoštujejo lokalne navade, kulturo in gospodarstvo in naj se trudijo, da jih pomagajo ohranjati. 
Trajnostni turizem je letos ena osrednjih tem Virtuoso Travel Weeka, na katerem spodbujajo svoje člane, naj sledijo trem stebrom turizma in to posredujejo tudi svojim strankam: Slavite kulture. Koristite lokalno gospodarstvo. Varujte planet.
 
Virtuoso je vodilno turistično in potovalno združenje travel network s področja luksuznega in butičnega turizma, na katerem velja za enega najpomembnejših in najvplivnejših deležnikov. Združuje 17.500 elitnih turističnih svetovalcev in agentov iz več kot 1000 turističnih agencij, ki pokrivajo vse celine in se nahajajo v 50 državah v Severni in Latinski Ameriki, na Karibih, v Evropi, Aziji-Pacifiku in Afriki. Največ, to je 70% agencij, prihaja iz ZDA, ki predstavljajo največje tržišče v okviru Virtuosa. Sodeluje s 1700 izbranimi prednostnimi ponudniki s celega sveta (hoteli, organizatorji potovanj, destinacije itd.), ki svojim strankam ponujajo ekskluzivne prednosti, redke priložnosti za doživetja in privilegiran dostop do turističnih storitev. Člani združenja poskrbijo za več kot 23,7 milijarde ameriških dolarjev prihodka iz naslova potovanj, njihove posamezne stranke pa imajo v povprečju neto premoženje v vrednosti 568.000 ameriških dolarjev.                                          

Več iz rubrike