Štartaj Slovenija v novo sezono

Slovenija je vse bolj podjetna, so prepričani partnerji projekta, Spar Slovenija, Pro Plus in agencija Formitas. "Glede na pozitivne rezultate, prodajo, ki je presegla vsa pričakovanja, in podporo javnosti smo se odločili, da bomo projekt nadaljevali tudi v letošnjem letu," je povedal generalni direktor družbe Spar Slovenija Igor Mervič.
V prvi sezoni projekta Štartaj Slovenija se je z različnimi poslovnimi idejami za naziv Hit produkt potegovalo 12 ustvarjalcev. Zmagala je naravna dezodorantna krema Nelipot, poleg nje pa so na Intersparovih policah kupcem dosegljive še čokolade 20 Chocolate, potičke Le Potica, pivo Knap, sol z okusom Barba, nogavice Zulu Zion, družabna igra Less, pekoče omake Gorki Chili in mazilo Tattoo Care.
Več iz rubrike
Slovenija za Bolgarijo najpočasneje črpa evropski denar
Vlada predlaga manj posojil iz načrta, medtem ko rešuje 1,61 milijarde evrov nepovratnih sredstev.
Neizvolitev kanclerja znižala tečaje na frankfurtski borzi
Največji padec so doživela orožarska podjetja, po začetnem šoku se padci začasno umirjajo.