Štartaj Slovenija v novo sezono

Projekt Štartaj Slovenija, v katerem se lahko z različnimi poslovnimi idejami za naziv Hit produkt potegujejo slovenski ustvarjalci, začenja novo sezono. Vsi, ki želijo svoj izdelek in zgodbo predstaviti Sloveniji, se lahko prijavijo do 13. marca, so sporočili organizatorji.
Fotografija: Spar
Odpri galerijo
Spar

Slovenija je vse bolj podjetna, so prepričani partnerji projekta, Spar Slovenija, Pro Plus in agencija Formitas. "Glede na pozitivne rezultate, prodajo, ki je presegla vsa pričakovanja, in podporo javnosti smo se odločili, da bomo projekt nadaljevali tudi v letošnjem letu," je povedal generalni direktor družbe Spar Slovenija Igor Mervič.

V prvi sezoni projekta Štartaj Slovenija se je z različnimi poslovnimi idejami za naziv Hit produkt potegovalo 12 ustvarjalcev. Zmagala je naravna dezodorantna krema Nelipot, poleg nje pa so na Intersparovih policah kupcem dosegljive še čokolade 20 Chocolate, potičke Le Potica, pivo Knap, sol z okusom Barba, nogavice Zulu Zion, družabna igra Less, pekoče omake Gorki Chili in mazilo Tattoo Care.

Več iz rubrike