Štartaj Slovenija v novo sezono

Slovenija je vse bolj podjetna, so prepričani partnerji projekta, Spar Slovenija, Pro Plus in agencija Formitas. "Glede na pozitivne rezultate, prodajo, ki je presegla vsa pričakovanja, in podporo javnosti smo se odločili, da bomo projekt nadaljevali tudi v letošnjem letu," je povedal generalni direktor družbe Spar Slovenija Igor Mervič.
V prvi sezoni projekta Štartaj Slovenija se je z različnimi poslovnimi idejami za naziv Hit produkt potegovalo 12 ustvarjalcev. Zmagala je naravna dezodorantna krema Nelipot, poleg nje pa so na Intersparovih policah kupcem dosegljive še čokolade 20 Chocolate, potičke Le Potica, pivo Knap, sol z okusom Barba, nogavice Zulu Zion, družabna igra Less, pekoče omake Gorki Chili in mazilo Tattoo Care.
Več iz rubrike
Tesla na ceste z robotaksiji – lahko tekmuje z Waymom?
Samovozeči taksiji omogočajo velik potencial za rast.
Čeprav se Murdochovi srdito prepirajo, njihov imperij cveti
Zakaj so vlagatelji tako navdušeni nad njihovimi medijskimi podjetji?