Srebrni boben gre Luni za kreacijo Laško Beer forecast
Z razglasitvijo zmagovalcev letošnjega Zlatega bobna, kjer je bilo podeljenih 72 srebrnih bobnov, 42 zlatih bobnov in 15 velikih nagrad, se je končal uradni del mednarodnega kreativnega festivala.
Veliko nagrado za družbeno korist je prejela agencija Leo Burnett Beirut za Kafa Legally Bride v skupini Odnosi z javnostmi. Med slovenskimi agencijami je nagrado dobila le LUNA\TBWA, in sicer srebrni boben za kampanjo Laško Beer forecast.
Najboljša agencijska mreža leta je McCann Worldgroup, prejemnica nagrade Zlata mreža, z zbranimi 169 točkami. S 109 točkami je Publicis Romania/Publicis One prejela nagrado Zlata vrtnica za najboljšo agencijo leta. Voskhod iz Rusije pa je kot najboljša neodvisna agencija s 83 točkami prejela nagrado Tartini. Velika nagrada za najboljšo znamko je pripadla znamki Ural Music Night, ki je zbrala 68 točk.
V kategoriji posebnih nagrad je v sekciji Najboljše delo Golden Drum Adriatic Award prejela agencija Saatchi&Saatchi Macedonia/Publicis One za Sea Hero Quest, Silver Drum Adriatic Award pa Imago Ogilvy za Wing of love. Bronz Drum Adriatic Award je šla v roke agenciji McCann Beograd za Lav Popcorn.
V sekciji Najboljša praksa je Golden Drum Adriatic Award prejela agencija Saatchi&Saatchi Macedonia/Publicis One za Sea Hero Quest, Silver Drum Adriatic Award pa McCann Beograd za Lav Popcorn.
Nagrada Bronz Drum Adriatic Award je pripadla agenciji Saatchi&Saatchi Belgrade/Publicis One za The most important call in your life.
Prejemnik Zlate ure je Vasilije Ćorluka, izvršni kreativni direktor iz agencije Saatchi&Saatchi Macedonia/Publicis One Macedonia, za kampanjo Sea Hero Quest.
Zmagovalci Ljubljana Poster Award so: Tsvetan Aleksandrov, 1. mesto za delo Ljubljana is sport, Dijana Dimitrievska, Denica Bojarovska in Nino Ilievski, 2. mesto za delo BeTheBeat_mockup, 3. mesto pa Dijana Dimitrievska za delo We are one.
V fotogaleriji na vrhu članka objavljamo izbor finalistov.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.