Spremembe v vodstvu blejskega turizma

Svet zavoda Turizem Bled je med prazniki razrešil direktorja zavoda Jaka Ažmana. Kot pojasnjujejo v svetu zavoda, je večkrat prišlo do razhajanj med njim in ključnimi deležniki blejskega turizma, turistična strategija pa se ni v celoti uresničevala. Vodenje zavoda je s 1. majem začasno prevzel dosedanji direktor občinske uprave Matjaž Berčon.
Fotografija: Delo
Odpri galerijo
Delo

Svet zavoda je na seji 28. aprila Ažmana razrešil iz nekrivdnih razlogov. Kot so svojo odločitev obrazložili v sporočilu za javnost, je bila komunikacija med ključnimi deležniki blejskega turizma in Ažmanom, ki je zavod vodil dve leti, v veliki meri neustrezna, prav tako je bilo na destinaciji premalo povezovanja.

"S tem pa se ni v celoti uresničevala strategija blejskega turizma, niti ni bila v tem času ustrezno nadgrajena," so poudarili v svetu zavoda. Ažman za odziv na odločitev sveta zavoda zaenkrat ni bil dosegljiv. Že v preteklosti pa je večkrat izpostavil precejšnjo rast turistov in števila nočitev na Bledu v zadnjih nekaj letih. Rast blejskega turizma svet zavoda pripisuje številnim dejavnikom, predvsem pa sistematični promociji destinacije Bled skozi vrsto let, geostrateškim in političnim razmeram v svetu ter razvoju nekaterih novih produktov in ponudbe na Bledu v različnih oblikah. Število nočitev je tako preseglo 800.000, znesek pobrane turistične takse pa milijon evrov.

Svet zavoda je že sprejel tudi besedilo razpisa za imenovanje novega direktorja zavoda, ki bo objavljen po prvomajskih praznikih. Do konca razpisnih postopkov in najdlje za šest mesecev je bil za vršilca dolžnosti direktorja zavoda z zaposlitvijo za polovičen delovni čas imenovan Berčon. Polovično zaposlen ostaja tudi na Občini Bled kot pomočnik župana za infrastrukturni in strateški razvoj. Kot je za STA pojasnil Berčon, je s 1. majem prevzel vodenje Turizma Bled in tako ni več direktor občinske uprave, kasneje pa bo občina objavila razpis za novega direktorja občinske uprave.

O podrobnostih glede sprememb na vodilnih mestih ni govoril, prav tako tudi ne o tem, kako bo vodil blejski turizem. Dejal je, da bodo o tem spregovorili na novinarski konferenci pred začetkom glavne turistične sezone, ki bo predvidoma v roku dveh tednov. Svet zavoda sicer kot ključne kratkoročne naloge vidi nadgradnjo dolgoročne strategije blejskega turizma in uskladitev s strateškim razvojem občine, zagon kongresnega in prireditvenega urada s ciljem pospeševanja prodaje izven klasične ponudbe, razvoj paketa novih produktov na destinaciji, ki je zavezana trajnostnemu in sonaravnemu razvoju, odpiranje komunikacijskih poti in vzpostavljanje partnerstev v kraju ter širše v regiji.

Več iz te teme:

Več iz rubrike