Spremembe v Slovenski oglaševalski zbornici

Svet kapitala
Motiv z ulice. Brighton, Anglija, Velika Britanija 16.oktobra 2018. [morska hrana,hrana,sushi,restavracije,gostilne,lokali,oglaševanje,reklame,reklamne table,morje,obala,pesek,mivka,galebi,ptice,ptiči,živali,ulice,vreme,urbana mesta,obmorska mesta,turizem,gostinska ponudba,gostistvo,kulinarika,Brighton,Anglija,Velika Britanija,motivi]

Upravni odbor SOZ vodila predsednica Špela Žorž, spremembe tudi na oglaševalskem razsodišču.

Špela Žorž, direktorica Grey Ljubljana in tudi predsednica UO SZOA, ob imenovanju pravi: »Januarska konstitutivna seja novega upravnega odbora SOZ je za nami. Nov upravni odbor sestavlja šest izjemno sposobnih in odločnih oseb, ki si želijo sprememb in ki jih bodo aktivno ustvarjale in podpirale. Da sem izvoljena kot predsednica takšnemu upravnemu odboru, je zame pravzaprav velika čast. In še večja odgovornost. Veliko je za postoriti. Pred nami je dvoletni mandat, v katerem bo zagotovo glavna tema povečevanje dodane vrednosti Zbornice za svoje člane, iskanje finančne stabilnosti in rasti, identifikacija potrebnih projektov in iskanje možnosti za nihovo realizacijo«

image
Špela Žorž

 
 Spremembe pa so se zgodile tudi na vrhu oglaševalskega razsodišča, ki ga bosta v letih 2020 in 2022 vodila predsednik Jaka Repanšek in podpredsednica Aleksandra Kregar.  Člani Oglaševalskega razsodišča, ki so svoj triletni mandat nastopili 1. 12. 2019, so na konstitutivni seji januarja 2020 za predsednika izvolili Jako Repanška, MBA, pravnika in ustanovitelja RePublis, za podpredsednico pa mag. Aleksandro Kregar, direktorico področja Employer branding v družbi Competo. Jaka Repanšek je ob imenovanju povedal: »Oglaševalsko razsodišče bo v novem mandatu nadaljevalo strokovno delo in usmeritve, ki so bile zastavljene v prejšnjih sestavah Razsodišča. Pri tem bo ključno vodilo našega dela ohranjanje visoke ravni zaupanja v strokovnost, etičnost in učinkovitost samoregulacije oglaševanja v Sloveniji. Oglaševalsko razsodišče se bo tudi v novi sestavi odločno spoprijelo z izzivi, ki jih v oglaševalsko prakso prinašajo novi modeli in metode oglaševanja, pri čemer bomo sledili najnovejšim trendom samoregulacije doma in v svetu. Naše delovanje bo še naprej usmerjeno v učinkovito odpravljanje anomalij v posameznih primerih oglaševalskih praks.«
Več iz rubrike