Spletni kupci so bolj mobilni in globalni
Najpomembnejši dejavniki, ki jih kupci upoštevajo, ko nakupujejo pri trgovcih v drugih državah, so varnost plačila (75 odstotkov), jasna navedba skupnih stroškov naročila, vključno z vsemi dajatvami (72 odstotkov), jasna politika vračil (63 odstotkov), navedba vseh cen v valuti kupčeve države (63 odstotkov) ter hitrost dostave (62 odstotkov).
"Raziskava kaže, da skoraj tri četrtine evropskih spletnih kupcev kupuje izven svoje države, kar pomeni priložnost za majhne in velike trgovce, da razširijo svoje poslovanje," je ocenil član uprave za trženje pri UPS Europe Abhijit Saha.
Skoraj vsi evropski spletni kupci (96 odstotkov) so kupovali na t.i. spletnih tržnicah, torej spletnih platformah za trgovce, ki so tretje osebe. Med njimi jih 67 odstotkov kot razlog, da so nakupovali na spletni tržnici in ne pri maloprodajnem trgovcu, navedlo ugodnejše cene.
Več kot polovica (52 odstotkov) spletnih kupcev v Evropi meni, da je število ponujenih možnosti pošiljanja ključno pri iskanju in izbiri produktov na spletu, medtem ko jih 75 odstotkov meni, da so brezplačne povratne pošiljke oz. brezplačna vračila pomembna.
Maloprodajni trgovci se morajo sicer, kot opozarjajo v UPS, primarno osredotočiti na nakupovanje preko mobilnih naprav, saj je uporaba pametnih telefonov za spletne nakupe v porastu. Študija je pokazala, da je 43 odstotkov uporabnikov pametnih telefonov kupovalo s pomočjo svoje naprave.
Študija za leto 2017 temelji na anketi, ki jo je opravilo podjetje Comscore, in v katero je bilo vključenih več kot 6400 evropskih spletnih nakupovalcev iz šestih držav (Francije, Nemčije, Italije, Poljske, Španije in Velike Britanije).
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese