Spletna prodaja v ZDA na črni petek dosegla 7,4 milijarde dolarjev
V ZDA so kupci na t.i. črni petek, dan velikih popustov, zgolj na spletu zapravili 7,4 milijarde dolarjev. Gre za rekordno številko, ki jo je omogočil tudi skok transakcij, opravljenih prek mobilnih telefonov.

Odpri galerijo
REUTERS
Glede na lani se je spletna prodaja v ZDA na črni petek povečala za 19,6 odstotka. Znesek je še malenkost pod 7,9 milijardami dolarjev, ki so jih potrošniki zapravili na lanski spletni ponedeljek, dan, ki je še posebej posvečen spletnim nakupom in znova zagotavlja velike popuste.
Adobe Analytics je zajel transakcije 80 od 100 največjih ameriških spletnih trgovcev. Pri tem so v družbi izpostavili dvig deleža opravljenih nakupov prek mobilnih naprav na 39 odstotkov. Povprečen potrošnik je zapravil 168 dolarjev, kar je skoraj šest odstotkov več kot pred letom dni.
Strokovnjaki sicer pričakujejo, da bo letošnji spletni ponedeljek, ki ga obeležujemo v ponedeljek, znova presegel spletni rezultat črnega petka; navrgel naj bi 9,4 milijarde dolarjev. Ameriško nacionalno združenje trgovine na drobno pričakuje, da bo ponedeljkove popuste izkoristilo 69 milijonov ameriških potrošnikov.
Medtem so množice, ki se ob črnem petku zgrinjajo v fizične trgovine, vse manjše. V teh trgovinah v ZDA je bila prodaja črnega petka po prvih ocenah analitske družbe ShopperTrak za 6,2 odstotka manjša kot lani.
Adobe Analytics je zajel transakcije 80 od 100 največjih ameriških spletnih trgovcev. Pri tem so v družbi izpostavili dvig deleža opravljenih nakupov prek mobilnih naprav na 39 odstotkov. Povprečen potrošnik je zapravil 168 dolarjev, kar je skoraj šest odstotkov več kot pred letom dni.
Strokovnjaki sicer pričakujejo, da bo letošnji spletni ponedeljek, ki ga obeležujemo v ponedeljek, znova presegel spletni rezultat črnega petka; navrgel naj bi 9,4 milijarde dolarjev. Ameriško nacionalno združenje trgovine na drobno pričakuje, da bo ponedeljkove popuste izkoristilo 69 milijonov ameriških potrošnikov.
Medtem so množice, ki se ob črnem petku zgrinjajo v fizične trgovine, vse manjše. V teh trgovinah v ZDA je bila prodaja črnega petka po prvih ocenah analitske družbe ShopperTrak za 6,2 odstotka manjša kot lani.
Več iz rubrike
Trump, trgovina in vojaki: nočna mora Južne Koreje
Sredi carinske vojne – intervju z začasnim predsednikom.
Še ne investirate? Začnite danes
V današnjem svetu se številni spopadajo z negotovostjo glede svoje finančne prihodnosti.
Zadnje novice
Ne spreglejte
Kako do velikih finančnih ciljev? Ta varčevalni produkt ponuja visoke donose
AKTUALNO
Mateja Urlep: Predsodke podpihujejo tisti, ki branijo svoje milijardne interese
AKTUALNO
Vsakomur priporočam daljšo izkušnjo v tujini
AKTUALNO
Človek iz delavskega razreda, ki bo nadomestil Warrena Buffetta
AKTUALNO