Spletna prodaja v ZDA na črni petek dosegla 7,4 milijarde dolarjev
V ZDA so kupci na t.i. črni petek, dan velikih popustov, zgolj na spletu zapravili 7,4 milijarde dolarjev. Gre za rekordno številko, ki jo je omogočil tudi skok transakcij, opravljenih prek mobilnih telefonov.

Odpri galerijo
REUTERS
Glede na lani se je spletna prodaja v ZDA na črni petek povečala za 19,6 odstotka. Znesek je še malenkost pod 7,9 milijardami dolarjev, ki so jih potrošniki zapravili na lanski spletni ponedeljek, dan, ki je še posebej posvečen spletnim nakupom in znova zagotavlja velike popuste.
Adobe Analytics je zajel transakcije 80 od 100 največjih ameriških spletnih trgovcev. Pri tem so v družbi izpostavili dvig deleža opravljenih nakupov prek mobilnih naprav na 39 odstotkov. Povprečen potrošnik je zapravil 168 dolarjev, kar je skoraj šest odstotkov več kot pred letom dni.
Strokovnjaki sicer pričakujejo, da bo letošnji spletni ponedeljek, ki ga obeležujemo v ponedeljek, znova presegel spletni rezultat črnega petka; navrgel naj bi 9,4 milijarde dolarjev. Ameriško nacionalno združenje trgovine na drobno pričakuje, da bo ponedeljkove popuste izkoristilo 69 milijonov ameriških potrošnikov.
Medtem so množice, ki se ob črnem petku zgrinjajo v fizične trgovine, vse manjše. V teh trgovinah v ZDA je bila prodaja črnega petka po prvih ocenah analitske družbe ShopperTrak za 6,2 odstotka manjša kot lani.
Adobe Analytics je zajel transakcije 80 od 100 največjih ameriških spletnih trgovcev. Pri tem so v družbi izpostavili dvig deleža opravljenih nakupov prek mobilnih naprav na 39 odstotkov. Povprečen potrošnik je zapravil 168 dolarjev, kar je skoraj šest odstotkov več kot pred letom dni.
Strokovnjaki sicer pričakujejo, da bo letošnji spletni ponedeljek, ki ga obeležujemo v ponedeljek, znova presegel spletni rezultat črnega petka; navrgel naj bi 9,4 milijarde dolarjev. Ameriško nacionalno združenje trgovine na drobno pričakuje, da bo ponedeljkove popuste izkoristilo 69 milijonov ameriških potrošnikov.
Medtem so množice, ki se ob črnem petku zgrinjajo v fizične trgovine, vse manjše. V teh trgovinah v ZDA je bila prodaja črnega petka po prvih ocenah analitske družbe ShopperTrak za 6,2 odstotka manjša kot lani.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.
Zadnje novice
Ne spreglejte
Kar 2,5 %* letno? Redkost na slovenskem trgu, ki jo morate izkoristiti
AKTUALNO
Kam trenutno vlagajo denar najbolj izkušeni vlagatelji?
AKTUALNO
Umetna inteligenca bo oglaševanje obrnila na glavo
AKTUALNO
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
AKTUALNO