Špansko sodišče odločilo, da Ryanair vrne denar potnici za dodatno zaračunan kos osebne prtljage
So vam ob prihodu na letališče pri pregledu osebne prtljage že kdaj zaračunali dodatni kos prtljage?
Odpri galerijo
Od potnice, ki je potovala iz Barcelone v Bruselj z nizkocenovnim letalskim prevoznikom Ryanair, so pred poletom zahtevali plačilo 20 evrov za dodatni kos prtljage. Španki se je to zdelo nesprejemljivo, zato je irsko družbo tožila in te dni na španskem sodišču tožbo tudi dobila. Slednje je namreč odločilo, da je bilo osebno prtljago enostavno prenesti v notranjost letala, zato je bil dodatni strošek nepotreben.
Zapisali so, da je v obravnavanem primeru prišlo do zlorabe v smislu, da ponudnik zmanjšuje pravice, ki jih je potnik sicer priznal v enem od členov zakona o zračni plovbi. »S tem se povzroča neravnovesje koristi med pogodbenicami v škodo potrošnika,« piše španski ElPais. Sodišče je zato odločilo, da mora Ryanair vrniti preplačani znesek tožnici skupaj z vsemi obrestmi. Na sodišču so še posebej poudarili, da zneska ne smejo vrniti v obliki dobropisa za prihodnje potovanje.
V letalski družbi se podobnih tožb ne bojijo, pravil pa v tem trenutku tudi ne bodo spreminjali, so povedali za britanski BBC.
Spremembo v pravilniku družbe o plačevanju posameznih kosov osebne prtljage so v irskem nizkocenovnem ponudniku uvedli 1. novembra 2018. Takrat so določili, da lahko potnik na krov nese le en kos prtljage, za drugega pa mora doplačati. V tem je bila tudi bistvena razlika v primerjavi s prejšnjim. Pred letom dni je novi pravilnik že dvignil mnogo prahu, ki se je počasi polegel, ali bo dobljena tožba potnice spet odmevala med potniki, ki potujejo z Ryanairom, pa bomo še videli.
Zapisali so, da je v obravnavanem primeru prišlo do zlorabe v smislu, da ponudnik zmanjšuje pravice, ki jih je potnik sicer priznal v enem od členov zakona o zračni plovbi. »S tem se povzroča neravnovesje koristi med pogodbenicami v škodo potrošnika,« piše španski ElPais. Sodišče je zato odločilo, da mora Ryanair vrniti preplačani znesek tožnici skupaj z vsemi obrestmi. Na sodišču so še posebej poudarili, da zneska ne smejo vrniti v obliki dobropisa za prihodnje potovanje.
V letalski družbi se podobnih tožb ne bojijo, pravil pa v tem trenutku tudi ne bodo spreminjali, so povedali za britanski BBC.
Spremembo v pravilniku družbe o plačevanju posameznih kosov osebne prtljage so v irskem nizkocenovnem ponudniku uvedli 1. novembra 2018. Takrat so določili, da lahko potnik na krov nese le en kos prtljage, za drugega pa mora doplačati. V tem je bila tudi bistvena razlika v primerjavi s prejšnjim. Pred letom dni je novi pravilnik že dvignil mnogo prahu, ki se je počasi polegel, ali bo dobljena tožba potnice spet odmevala med potniki, ki potujejo z Ryanairom, pa bomo še videli.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.