Sony oživlja svojega robotskega psa

Sony je z elektronskim psom Aibom veljal za pionirja med proizvajalci robotov za domačo uporabo. A zaradi visokih izgub se je na žalost številnih uporabnikov odločil proizvodnjo ustaviti, zdaj pa se vrača z novo generacijo, obogateno z najmodernejšo tehniko.
"Končno se je naučil odzivati se na naklonjenost svojega lastnika in kadar se počuti ljubljenega, pokaže še več ljubezni in naklonjenost," so po poročanju nemške tiskovne agencije dpa obljubili pri Sonyju. V družbi upajo, da bodo lastniki do svojih robotskih psov razvili globoko čustveno navezanost.
Proizvodnjo leta 1999 predstavljene prve različice psa Aiba, ki je med ljubitelji kljub pomanjkanju nadomestnih delov še vedno zelo popularna, je Sony ustavil leta 2006. Japonski koncern je takrat zaradi velike izgube v proizvodnji zabavne elektronike uvedel stroge varčevalne ukrepe.
Novi Aibo prihaja na police trgovin v januarju, a najprej v omejenih količinah in le na Japonskem. Zanj bo treba odšteti 198.000 jenov oz. približno 1500 evrov. A Sony namerava z robotskim psom služiti tudi še po prodaji. Da se bo lahko učil, bo namreč treba za Aiba plačevati mesečno naročnino v višini 2980 jenov (22 evrov) oz. 90.000 jenov (680 evrov) za tri leta skupaj.
Več iz rubrike
Jedrske elektrarne so že preveč zahtevne za izvedbo
Evropska komisija je napisala usmeritveni jedrski program, a z le malo ublaženimi pravili, v stroki pričakujejo več olajšav.
Slovenija brez premika na lestvici konkurenčnosti
Težave so prenizka produktivnost, previsoka obdavčitev dela ter nepripravljenost na spremembe.