Sony oživlja svojega robotskega psa

Sony je z elektronskim psom Aibom veljal za pionirja med proizvajalci robotov za domačo uporabo. A zaradi visokih izgub se je na žalost številnih uporabnikov odločil proizvodnjo ustaviti, zdaj pa se vrača z novo generacijo, obogateno z najmodernejšo tehniko.
"Končno se je naučil odzivati se na naklonjenost svojega lastnika in kadar se počuti ljubljenega, pokaže še več ljubezni in naklonjenost," so po poročanju nemške tiskovne agencije dpa obljubili pri Sonyju. V družbi upajo, da bodo lastniki do svojih robotskih psov razvili globoko čustveno navezanost.
Proizvodnjo leta 1999 predstavljene prve različice psa Aiba, ki je med ljubitelji kljub pomanjkanju nadomestnih delov še vedno zelo popularna, je Sony ustavil leta 2006. Japonski koncern je takrat zaradi velike izgube v proizvodnji zabavne elektronike uvedel stroge varčevalne ukrepe.
Novi Aibo prihaja na police trgovin v januarju, a najprej v omejenih količinah in le na Japonskem. Zanj bo treba odšteti 198.000 jenov oz. približno 1500 evrov. A Sony namerava z robotskim psom služiti tudi še po prodaji. Da se bo lahko učil, bo namreč treba za Aiba plačevati mesečno naročnino v višini 2980 jenov (22 evrov) oz. 90.000 jenov (680 evrov) za tri leta skupaj.
Več iz rubrike
Spar bo od BTC v upravljanje prevzel logistični proces v enem od programov
Spar Slovenija je priglasil koncentracijo z družbo BTC, je razvidno iz spletne strani Agencije za varstvo konkurence.
Kdo so posamezniki, ki se potegujejo za AmCham Top potencial leta 2025
AmCham Young Professionals je program za osebni in karierni razvoj liderjev prihodnje generacije, ki želijo razvijati svoje talente.