Snapchat izgublja v konkurenčnem boju s Facebookom
Pred uvrstitvijo na borzo v letošnjem marcu so Snapove delnice prodajali vlagateljem v prvi javni ponudbi po 17 dolarjev, že prvi dan trgovanja se je njihov tečaj približal 25 dolarjem, nato pa so se povzpele vse do 27 dolarjev. A v ponedeljek je bilo treba zanje na Wall Streetu odšteti le še 16,99 dolarja.
Rezultati prvega četrtletja kažejo, da Snapchat le s težavo pridobiva nove uporabnike, medtem ko Facebook uspešno kopira njegove funkcije, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.
Snap je zaostal za pričakovanji tako glede rasti števila uporabnikov kot prihodkov. V prvem četrtletju je imela njegova aplikacija 166 milijonov aktivnih uporabnikov dnevno - le osem milijonov več kot v četrtletju prej. Stagnacija, ki se je začela lani jeseni, se tako nadaljuje.
Do tedaj strma rast števila uporabnikov se je prekinila, ko je Facebook začel za svoje spletno družbeno omrežje Instagram v velikem stilu posnemati elemente aplikacije Snapchat - denimo s funkcijo Stories, ki uporabnikom omogoča, da za omejen čas 24 ur delijo fotografije s svojimi prijatelji. Iz Instagrama so spomladi sporočili, da ima njihov klon Stories že več kot 200 milijonov uporabnikov, torej več, kot jih ima Snapchat.
Instragram sam beleži še višjo rast. Aplikacija, ki je bila do uvedbe funkcije Stories namenjena predvsem občasnemu objavljanju fotografij pomembnejših oz. zanimivih trenutkov uporabnikov, ima trenutno 700 milijonov uporabnikov.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.