Snapchat izgublja v konkurenčnem boju s Facebookom

Uvrstitev delnic upravitelja aplikacije za hitro komuniciranje Snapchat na borzo je veljala za velik uspeh, a medtem so si vlagatelji začeli delati sive lase glede nadaljnje rasti in danes je treba za delnico družbe Snap odšteti manj, kot pa je bila njena izhodiščna cena. Videti je, da Snap izgublja v konkurenčnem boju s Facebookom.
Fotografija: Reuters
Odpri galerijo
Reuters

Pred uvrstitvijo na borzo v letošnjem marcu so Snapove delnice prodajali vlagateljem v prvi javni ponudbi po 17 dolarjev, že prvi dan trgovanja se je njihov tečaj približal 25 dolarjem, nato pa so se povzpele vse do 27 dolarjev. A v ponedeljek je bilo treba zanje na Wall Streetu odšteti le še 16,99 dolarja.

Rezultati prvega četrtletja kažejo, da Snapchat le s težavo pridobiva nove uporabnike, medtem ko Facebook uspešno kopira njegove funkcije, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.

Snap je zaostal za pričakovanji tako glede rasti števila uporabnikov kot prihodkov. V prvem četrtletju je imela njegova aplikacija 166 milijonov aktivnih uporabnikov dnevno - le osem milijonov več kot v četrtletju prej. Stagnacija, ki se je začela lani jeseni, se tako nadaljuje.

Do tedaj strma rast števila uporabnikov se je prekinila, ko je Facebook začel za svoje spletno družbeno omrežje Instagram v velikem stilu posnemati elemente aplikacije Snapchat - denimo s funkcijo Stories, ki uporabnikom omogoča, da za omejen čas 24 ur delijo fotografije s svojimi prijatelji. Iz Instagrama so spomladi sporočili, da ima njihov klon Stories že več kot 200 milijonov uporabnikov, torej več, kot jih ima Snapchat.

Instragram sam beleži še višjo rast. Aplikacija, ki je bila do uvedbe funkcije Stories namenjena predvsem občasnemu objavljanju fotografij pomembnejših oz. zanimivih trenutkov uporabnikov, ima trenutno 700 milijonov uporabnikov.

Več iz rubrike