Slovenskim podjetjem z možnostjo vstopa v nabavno verigo Hyundai
Konec marca ali začetek aprila bo Spirit Slovenija skupaj z družbo Hyundai Motor Manufacturing Czech v Sloveniji organizirala Dan slovenskih dobaviteljev, v sklopu katerega bodo potekale tudi predstavitve izbranih slovenskih podjetij in njihovih izdelkov pred vidnimi predstavniki in nabavniki avtomobilskega koncerna.
Ta želi razširiti svojo mrežo dobaviteljev v Sloveniji. Skladno s svojo nabavno politiko išče potencialne dobavitelje, ki lahko ponudijo visokokakovostne izdelke, imajo pomembnejše certifikate za avtomobilsko industrijo in so že globalni dobavitelj z lokalno proizvodnjo v Sloveniji ali izkušeni lokalni dobavitelj, katerega izdelke pod svojo blagovno znamko prodajajo druga podjetja.
Po vrsti predstavitev slovenske avtomobilske in živilskopredelovalne industrije Spirit tudi letos nadaljuje s predstavitvami različnih sektorjev v okviru Dnevov dobaviteljev oziroma sektorskih predstavitev in tako imenovanih B2B dogodkov. Namen teh predstavitev je poleg večje gospodarske prepoznavnosti Slovenije pomagati pri povečanju prepoznavnosti slovenskih podjetij in njihovih izdelkov ter jim s tem olajšati vstop na tuje trge.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese