Slovenski nacionalni paviljon navdušil kitajsko javnost

CEEC Expo 2019, velja za eno najpomembnejših platform gospodarskega sodelovanja med Kitajsko in državami osrednje in vzhodnoevropske regije. Predstavniki Luke Koper, Slovenskih železnic, Pošte Slovenije, Intereurope, Adria Kombi ter Omni Opti so se predstavljali na nacionalnem paviljonu.
Fotografija: Obisk ministrice za infrastrukturo na slovenskem paviljonu. FOTO Spirit
Odpri galerijo
Obisk ministrice za infrastrukturo na slovenskem paviljonu. FOTO Spirit

Slovenski nacionalni paviljon je požel veliko pozornosti med strokovno javnostjo in obiskovalci, SPIRIT Slovenija pa je v tem času podpisal tudi memorandum o sodelovanju s partnersko organizacijo CCPIT Ningbo.

Na slovenskem nacionalnem paviljonu velikosti 216 m2 je pod sloganom »Slovenija – vaša logistična partnerka« šest podjetij s področja logistike in digitalizacije predstavljalo svoje rešitve in storitve. Paviljon je v okviru delovnega obiska na Kitajskem obiskala tudi ministrica za infrastrukturo, Alenka Bratušek. Ob tem je poudarila pomen nastajajoče  sodobne svilne poti, ki bo omogočila intenzivnejšo prometno povezanost Azije z evropskimi državami. Posebej je omenila projekt gradnje drugega tira železniške povezave med Koprom in Divačo, ki bo še povečala konkurenčno prednost Luke Koper.

SPIRIT Slovenija je na podlagi izkazanega interesa slovenskih podjetij s področja logistike ter v sodelovanju z Vlado Ningbo in njenim ministrstvom za trgovino pri pripravi skupnega nastopa na Expo sledil že pred leti zastavljenem konceptu sistematične predstavitve Slovenije in možnosti za sodelovanje s Kitajsko. Prejšnja leta se je država predstavljala z različnimi tematikami, enkrat kot dežela visokih tehnologij, inovativnih izdelkov in storitev, drugič z zdravo in ekološko hrano visokega cenovnega razreda in tretjič kot morebitna partnerka pri učinkoviti in uspešni pripravi na izvedbo zimskih olimpijskih iger leta 2022 ter za razvoj zimskih športov. Letošnja rdeča nit predstavitve je bila logistika. Slovenski paviljon je bil ravno zaradi izbranega koncepta in svoje drugačnosti vizualno zelo privlačen ter izjemno obiskan. K temu je pripomogel tudi spremljajoči kulturni program Kulturnega društva Pisanice.

Sestava podjetij na slovenskem nacionalnem paviljonu je tako odražala slovensko ponudbo na področju logistike, saj predstavlja celovito logistično ponudbo Slovenije. Predstavniki Luke Koper, Slovenskih železnic, Pošte Slovenije, Intereurope, Adria Kombi ter Omni Opti, ki so se predstavljali na nacionalnem paviljonu, so izrazili zadovoljstvo glede doseženih novih poslovnih povezav na podlagi  sestankov, so potekali v paviljonu, in sicer v VIP poslovnem prostoru za b2b sestanke ter na info pultih posameznih podjetij.

Več iz rubrike

aktualno

Christine Lagarde: Čakajo nas globoke spremembe v svetovni ekonomiji

Gospodarska koronakriza, bo povzročila globoke spremembe v svetovnem gospodarstvu, je dejala Christine Lagarde, vodja Evropske centralne banke (ECB).

aktualno

Parlamentarno pot začenja paket ukrepov za drugi val epidemije

Odbor DZ za delo ima danes na dnevnem redu seje predlog novega interventnega zakona, katerega cilj je omiliti in odpraviti posledice epidemije covida-19 za državljane in gospodarstvo.

aktualno

Znano je kdo je imel lani pri sosedih največ prihodka in kdo dobička

FINA je obdelala letne računovodske izkaze, ki jih je do 30. junija oddalo 131.701 podjetij, ki plačujejo davek na dobiček, razen bank, zavarovalnic in drugih finančnih institucij.

aktualno

Rastoder bo začel s prenovo razpadajočega tivolskega hotela Bellevue

Družba Rastoder se pripravlja na začetek rušitvenih del v okviru projekta rekonstrukcije propadajočega nekdanjega hotela Bellevue na pobočju Šišenskega hriba na robu ljubljanskega parka Tivoli, so za…

Komentarji: