Slovenski nacionalni paviljon navdušil kitajsko javnost
CEEC Expo 2019, velja za eno najpomembnejših platform gospodarskega sodelovanja med Kitajsko in državami osrednje in vzhodnoevropske regije. Predstavniki Luke Koper, Slovenskih železnic, Pošte Slovenije, Intereurope, Adria Kombi ter Omni Opti so se predstavljali na nacionalnem paviljonu.
Odpri galerijo
Slovenski nacionalni paviljon je požel veliko pozornosti med strokovno javnostjo in obiskovalci, SPIRIT Slovenija pa je v tem času podpisal tudi memorandum o sodelovanju s partnersko organizacijo CCPIT Ningbo.
Na slovenskem nacionalnem paviljonu velikosti 216 m2 je pod sloganom »Slovenija – vaša logistična partnerka« šest podjetij s področja logistike in digitalizacije predstavljalo svoje rešitve in storitve. Paviljon je v okviru delovnega obiska na Kitajskem obiskala tudi ministrica za infrastrukturo, Alenka Bratušek. Ob tem je poudarila pomen nastajajoče sodobne svilne poti, ki bo omogočila intenzivnejšo prometno povezanost Azije z evropskimi državami. Posebej je omenila projekt gradnje drugega tira železniške povezave med Koprom in Divačo, ki bo še povečala konkurenčno prednost Luke Koper.
SPIRIT Slovenija je na podlagi izkazanega interesa slovenskih podjetij s področja logistike ter v sodelovanju z Vlado Ningbo in njenim ministrstvom za trgovino pri pripravi skupnega nastopa na Expo sledil že pred leti zastavljenem konceptu sistematične predstavitve Slovenije in možnosti za sodelovanje s Kitajsko. Prejšnja leta se je država predstavljala z različnimi tematikami, enkrat kot dežela visokih tehnologij, inovativnih izdelkov in storitev, drugič z zdravo in ekološko hrano visokega cenovnega razreda in tretjič kot morebitna partnerka pri učinkoviti in uspešni pripravi na izvedbo zimskih olimpijskih iger leta 2022 ter za razvoj zimskih športov. Letošnja rdeča nit predstavitve je bila logistika. Slovenski paviljon je bil ravno zaradi izbranega koncepta in svoje drugačnosti vizualno zelo privlačen ter izjemno obiskan. K temu je pripomogel tudi spremljajoči kulturni program Kulturnega društva Pisanice.
Sestava podjetij na slovenskem nacionalnem paviljonu je tako odražala slovensko ponudbo na področju logistike, saj predstavlja celovito logistično ponudbo Slovenije. Predstavniki Luke Koper, Slovenskih železnic, Pošte Slovenije, Intereurope, Adria Kombi ter Omni Opti, ki so se predstavljali na nacionalnem paviljonu, so izrazili zadovoljstvo glede doseženih novih poslovnih povezav na podlagi sestankov, so potekali v paviljonu, in sicer v VIP poslovnem prostoru za b2b sestanke ter na info pultih posameznih podjetij.
Na slovenskem nacionalnem paviljonu velikosti 216 m2 je pod sloganom »Slovenija – vaša logistična partnerka« šest podjetij s področja logistike in digitalizacije predstavljalo svoje rešitve in storitve. Paviljon je v okviru delovnega obiska na Kitajskem obiskala tudi ministrica za infrastrukturo, Alenka Bratušek. Ob tem je poudarila pomen nastajajoče sodobne svilne poti, ki bo omogočila intenzivnejšo prometno povezanost Azije z evropskimi državami. Posebej je omenila projekt gradnje drugega tira železniške povezave med Koprom in Divačo, ki bo še povečala konkurenčno prednost Luke Koper.
SPIRIT Slovenija je na podlagi izkazanega interesa slovenskih podjetij s področja logistike ter v sodelovanju z Vlado Ningbo in njenim ministrstvom za trgovino pri pripravi skupnega nastopa na Expo sledil že pred leti zastavljenem konceptu sistematične predstavitve Slovenije in možnosti za sodelovanje s Kitajsko. Prejšnja leta se je država predstavljala z različnimi tematikami, enkrat kot dežela visokih tehnologij, inovativnih izdelkov in storitev, drugič z zdravo in ekološko hrano visokega cenovnega razreda in tretjič kot morebitna partnerka pri učinkoviti in uspešni pripravi na izvedbo zimskih olimpijskih iger leta 2022 ter za razvoj zimskih športov. Letošnja rdeča nit predstavitve je bila logistika. Slovenski paviljon je bil ravno zaradi izbranega koncepta in svoje drugačnosti vizualno zelo privlačen ter izjemno obiskan. K temu je pripomogel tudi spremljajoči kulturni program Kulturnega društva Pisanice.
Sestava podjetij na slovenskem nacionalnem paviljonu je tako odražala slovensko ponudbo na področju logistike, saj predstavlja celovito logistično ponudbo Slovenije. Predstavniki Luke Koper, Slovenskih železnic, Pošte Slovenije, Intereurope, Adria Kombi ter Omni Opti, ki so se predstavljali na nacionalnem paviljonu, so izrazili zadovoljstvo glede doseženih novih poslovnih povezav na podlagi sestankov, so potekali v paviljonu, in sicer v VIP poslovnem prostoru za b2b sestanke ter na info pultih posameznih podjetij.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.