Slovenska senatorka brani ameriške medije pred tehnološkimi velikani
V nadaljevanju preberite:
Zakon, ki ga morata potrditi oba domova ameriškega kongresa, bo omogočal medijskim hišam z manj kot 1500 zaposlenimi, da skupno nastopijo v pogajanjih s spletnimi platformami. Na drugi strani pa bo spletne platforme z več kot 50 milijoni ameriških uporabnikov ali več kot milijardo globalnih uporabnikov tudi zavezoval, da se dogovorijo z manjšimi medijskimi hišami v »dobri veri«. Če pogajanja v pol leta ne bodo sklenjena z dogovorom, lahko mediji zahtevajo končno ponudbo z arbitražo, vključi pa se lahko tudi zvezni regulator konkurence.
.Več iz rubrike
Brez omrežij ne bo niti vetrnic in sončnih elektrarn
Elektrodistributerji nimajo niti dovolj denarja niti kadrov za zeleni prehod, pravijo poznavalci.
Bogate podpore obnovljivim virom ne prepričajo vseh
Milijoni bodo šli v spodbude za vetrnice in sončne elektrarne, a to naj bo tam, kjer je omrežje.