Slovenska senatorka brani ameriške medije pred tehnološkimi velikani

V nadaljevanju preberite:
Zakon, ki ga morata potrditi oba domova ameriškega kongresa, bo omogočal medijskim hišam z manj kot 1500 zaposlenimi, da skupno nastopijo v pogajanjih s spletnimi platformami. Na drugi strani pa bo spletne platforme z več kot 50 milijoni ameriških uporabnikov ali več kot milijardo globalnih uporabnikov tudi zavezoval, da se dogovorijo z manjšimi medijskimi hišami v »dobri veri«. Če pogajanja v pol leta ne bodo sklenjena z dogovorom, lahko mediji zahtevajo končno ponudbo z arbitražo, vključi pa se lahko tudi zvezni regulator konkurence.
.Več iz rubrike
Kriptožetoni, inovativna promocija v turizmu
Nezamenljivi NFT žetoni naj bi imetnikom prinašali prestiž ali dostop do storitev.
Chatgpt in druga orodja AI temeljijo na njihovih čipih
Nvidia je za še enkrat presegla pričakovanja Wall Streeta, polna zagona kljub sankcijam načrtuje prodajo čipov na Kitajsko.