Slovenija: Zeleni turizem vedno večji
Shema Slovenia Green danes združuje 37 destinacij ter 24 ponudnikov namestitev - njihovo število se je od začetka delovanja v letu 2015 potrojilo. V njej so še dve turistični agenciji in trije krajinski parki, je ob robu zelenega dne slovenskega turizma v Cerknem povedala Tina Zakonjšek iz zavoda Goodplace, ki je ob Slovenski turistični organizaciji (STO) osrednji akter sheme.
Rast se ob tem nadaljuje, saj je v novem pozivu k postopku certificiranja pristopilo še 13 destinacij in en krajinski park. Shema se bo ob tem kmalu razširila še na trajnostne atrakcije, torej na ponudnike, kot so muzeji, galerije, vinoteke ali živalski vrt.
Posvečajo pa se tudi oblikovanju zelenih produktov. Po treh letih veljavnosti znaka pa se bodo destinacije morale lotiti tudi recertificiranja - prvim bo znak potekel marca 2019. Pri tem se bodo morale znova zelo potruditi, saj se je shema od pilotne izvedbe v letu 2015 občutno nadgradila, je še dodala sogovornica.
Petra Čad iz STO, pove, da imamo po štirih letih že več kot 60 nosilcev tega znaka. "Ponudniki in destinacije preklapljajo na trajnostni razvoj in vsako leto je interesa več," je zagotovila. "Želimo pokriti celo Slovenijo."
Ker ves svet "preklaplja na trajnostno, zeleno", je to edina prava pot. "Več destinacij, kot se nam pridruži, močnejši bomo v tem gibanju," je zaključila Čadova.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.