Slovenija: Nov poskus zlorabe, tokrat s telefonskim klicem

Nepridipravi so znova na delu! Tokrat poskušajo s telefonskim klicem od posameznika pridobiti podatke, kot so številke osebnega računa in/ali številko kreditne kartice. Klicatelj se ob tem predstavlja kot uslužbenec NLB.
Fotografija: Več strank in posameznikov se je na NLB obrnilo z obvestilom, da so prejeli telefonski klic iz neznane telefonske številke. FOTO: JURE ERZEN
Odpri galerijo
Več strank in posameznikov se je na NLB obrnilo z obvestilom, da so prejeli telefonski klic iz neznane telefonske številke. FOTO: JURE ERZEN

Več strank in posameznikov se je na NLB obrnilo z obvestilom, da so prejeli telefonski klic iz neznane telefonske številke. Klicatelj se je predstavil kot uslužbenec NLB in od klicočega zahteval posredovanje številke osebnega računa in/ali številko kreditne kartice.

Banka tovrstnih podatkov nikoli ne pridobiva v okviru telefonskih pogovorov! Vse stranke zato opozarjajo na skrajno previdnost, saj gre za tehniko socialnega inženiringa, s katero želi nepooblaščena oseba pridobiti podatke, z njimi pa bi lahko izvedla nepooblaščene transakcije.

V primeru telefonskega klica strankam svetujejo, da podatkov ne posredujejo, dogodek pa naj prijavijo najbližji policijski postaji.

Če pa je stranka že posredovala svoje podatke, svetujejo, da takoj prekliče oziroma blokira plačilne in kreditne kartice. Plačilne kartice lahko stranke za uporabo zaklenejo prek mobilne denarnice NLB Pay, kartice z odloženim plačilom blokirajo ali deaktivirajo prek mobilne banke Klikin, ali pa to uredijo v katerikoli Poslovalnici NLB ter v Kontaktnem centru na telefonski številki (01) 477 20 00, prek video klica ali spletnega klepeta.

Več iz rubrike