Slovenija kot kamping in karavaning destinacija
"Obiskovalci so na enem mestu dobili splošne informacije o Sloveniji, hkrati pa konkretne podatke o tem, kje se lahko ustavijo, prenočijo in potem raziskujejo našo deželo. Skupaj smo delali načrte za potep po Sloveniji, ki jim je zanimiva zaradi idilične narave, raznolikosti doživetij in dostopnosti, ki je tesno povezana z majhnimi razdaljami med posameznimi destinacijami," je povedala koordinatorka projekta Petra Krnc.
Veseli jo tudi dejstvo, kot so njene besede zapisali v sporočilu za javnost, da se prepoznavnost Slovenije med tujimi popotniki povečuje, saj je bilo med obiskovalci sejma kar nekaj takih, ki so bili letos v Sloveniji ali pa se v državo odpravljajo v teh dneh.
Obiskovalcem sejma, ki se je v Düsseldorfu sklenil v nedeljo, so ponudili brezplačne brošure, te pa je bilo moč najti tudi na razstavnem prostoru novomeškega podjetja Adria Mobil in nemškega promotorja postajališč za avtodome Mein Platz. Brošure Mreže postajališč za avtodome po Sloveniji bodo sicer pri obeh na voljo tudi na naslednjih sejmih po Evropi.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.